25.

73 5 1
                                    

One of the hardest decisions you'll ever face in life is choosing whether to walk away of try harder.

En weer vlogen er een paar weken voor bij. Ondertussen heb ik aan de telefoon met mam gesproken en hebben we besloten dat ik hier nog een paar maand mag blijven wonen. Ik heb haar verder niet verteld dat ik bij een psycholoog loop en af en toe nog moeite heb om alleen te zijn. Ik wil haar niet ongerust maken om niks. Op school is het pesten helemaal gestopt. Nathalie heeft niks meer geprobeerd. Blijkbaar werkt het als je ze een keer goed op hun plek zet. En Shawn? Shawn is nog steeds vaak bij mij. Het begint nu wel erg op te vallen dat Shawn veel optredens en interviews afzegt voor mij. Hij stond er op dat ik mee ging met zijn tour. Hij heeft de oren van zijn managers hoofd gezeurd om me mee te krijgen en het mag!

Dat ik wat voor Shawn ben gaan voelen kan ik niet meer ontkennen. Hij laat me dingen voelen die ik al tijden niet meer heb gevoeld. Shawn en ik hebben een bijzondere band. Maar ik hou hem tegen. Ik weerhoud hem van het gene te doen, wat hij het liefste doet en dat is muziek maken en optreden. Ik heb filmpjes van hem gekeken op YouTube. Het is gewoon een plezier om naar hem te kijken. Zo zorgeloos en zo vrolijk. Zijn hele ziel ligt in de muziek. Met simpele zinnen weet hij hele diepe verhalen te vertellen. Mijn gevoel over mam en Jack zit me ook nog steeds niet lekker. Iets in mij zegt, nee, schreeuwt, dat het niet goed is daar. Waarom weet ik niet want mijn moeder klop oprecht vrolijk aan de telefoon toen ze vertelde dat Jack echt geen drank meer dronk. Ik heb alleen iets meer moeite om dat te geloven.

Nu heb ik twee keuzes. Ga ik terug naar Nederland om te kijken hoe het met mam is, daar bij Jack of blijf ik bij Shawn en ga ik mee op tour en kijk ik waar de toekomst ons heen brengt. Als ik nu weg ga, weet ik niet wanneer ik Shawn weer ga zien in verband met zijn tour en ik weet dat ik hem teleurstel als ik nu weg ga. Hij heeft zich zo verheugd op zijn tour en heeft er zo veel moeite voor gedaan om mij mee te krijgen en eerlijk gezegd, wil ik ook graag mee. Het is nu zomer vakantie dus ik kan een paar weken met hem mee.

Na een nacht lang draaien en nadenken heb ik mijn besluit gemaakt. Nu maar hopen dat het de juiste is geweest...

Where words fail, music speaks.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu