Ważne ... 😶

4.3K 113 8
                                    

Marzeniem ARMY jest poznać BTS, zaprzyjaźnić się z nimi bąć mieć za chłopaka swojego UB. A gorsze jest to że to są jedne z myśli takiej biednej ARMY. W jakiś sposób jest szczęśliwa bo oni istnieją, a z drugiej strony kiedy to się spełnia... no właśnie co w tedy. Zapewnę ta ARMY nie była by już do końca "army". (W sęsie ja tak twierdzę). Natomiast taka army wychowuje się na podobieństwo swoich idoli. Przez co jest kimś innym niż miała. Ja jestem wniosku jednak że BTS pokazują dobre przykłady i nasi rodzice nie muszą się martwić. Poszerzamy swoje horyząty razem z BTS nawet nie zdając sobie z tego sprawę. Może taka dziewczyna odpycha od siebie chłopaków. Ale uwierzcie że army's zdają sobie sprawę że tego typu marzenia się nie spełnią nigdy, a oni też mają prawo do szczęścia i miłości oraz życia PRYWATNEGO. Prawdziwe army umieją to odróżnić i uszanować. Ja jestem myśli że warto mieć wzorce, ale takie które pokazują dobre zachowanie bo wtedy my też zachowamy się dobrze i nie zdamy sobie wtedy nawet z tego sprawę. Chce też podkreślić iż bighit był nastawiony na to że ich przekaz leci do młodych osób. I to bardzo mądry. Ich przekazem jest by mimo wszystko kochać siebie bo wtedy będziemy szczęśliwi i będziemy wtedy naprawdę kogoś uszczęśliwić. Lecz mimo wszystko nie warto do reszty zatracać się w BTS, choć faktycznie jest to dosyć trudne (nawet ja sobie z tym nie radzę). Bo gdy dorośniesz zrozumiesz mimo wszystko że coś jest nie tak. Albo nadejdzie koniec BTS i co wtedy zrobisz ???
Co zrobisz kiedy jedna z rzeczy którA cb uszczęśliwia zniknie ??
To jest mimo wszystko naj gorsze pytanie ...
Dziękuję za wysłuchanie mnie musiałam się wyżalić.








XD

BTS mnie porwaliOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz