כשהתעוררתי ביום בבוקר הדבר השני שהבחנתי בו חוץ מהכאב הראש הנוראי שתקף את ראשי היה זה שתומס לא היה לידי לחבק אותי, רק השאיר פתק על המיטה שאמר שהיה צריך לקום מוקדם לעבודה.
הייתי צריך לקום אל מיטה קרה, שנאתי את זה שלא התעורר לצידי.
אחריי שחזרתי מבית הספר אחת מהעוזרות נכנסה אל החדר והניחה חליפה שחורה על המיטה, הסבירה לי שתומס הורה לי ללבןש אותה ולהיות מוכן לפניי 9 בערב.
היא לא אמרה לאן אנחנו הולכים, אבל ניחשתי שזה רק אחת מתוך המסיבות העסקים הרגילות שהיה לוקח אותי אילהם.
~~~~~~~~
הבטתי בהשתקפותי במראה, בוחן את שיערותיי השחורות ואת עיניי הירוקות, החליפה השחורה שהונחה על גופי החמיאה לו, חייכתי מעט למראה שלי, אולי אני צריך ללבוש חליפות לרוב.
יצאתי מדלת החדר, יורד במורד המדרגות תוהה לעצמי האם תומס הוא זה שיקח אותי או שוב הנהג הקר הזה
חייכתי כשיצאתי מדלת הבית ותומס עמד ונשען על האוטו הגדול, לבוש בחליפתו שדמתה לשלי
רצתי אלייו, מחייך מאוזן לאוזן, צופה בו איך הוא פורס את ידיו לצדדים, מחכה שאחבק אותו.
הצמדתי את גופי אליו וכרכתי את ידיי סביב מותניו, מרים את מבטי אליו.
"היי בייבי" הוא הניח את שפתיו על שלי, מנשק ברוך את שלי.
רציתי שיהפוך את הנשיקה לתובענית, שינשוך את שפתיי בחוזקה ושיתפוס בי כאילו לעולם הוא לא עומד לשחרר
אך הוא רק ניתק את שפתיי ופתח את דלת הרכב בשבילי.
התיישבתי על המושב האחורי, חוגר את עצמי ומביט מבעד לחלון, נזכר עד כמה אני שונא את המסיבות האלה ואת האנשים המתנשאים שיש שם, תומס אמר לי שיש שם גם אנשים מסוכנים, כאלה ששייכים לעולם התחתון, לכן הזהיר אותי לפניי כל מסיבה לא לפתח שום שיחה עם אף אחד ולא לזוז ממנו.
מבלי ששמתי לב הגענו כבר אל אותו בית של אחד מאותם מיליונרים שחצנים שחייבים לקנות את הבית הכי גדול כדי להראות כמה שיותר את הכסף שיש להם.
"קדימה בייבי, צריך ללכת" הוא פתח את הדלת שלי וקרא לי לצאת, הייתי כל כך שקוע במחשבותיי שלו שמתי לב אליו כלל וכלל.
"אני לא רוצה להיות שם" רטנתי כמו ילד קטן בעודי הולך לצד תומב בשביל הגישה הארוך של הבית.
"זה יעבור מהר בייבי, אם אתה כל כך תשתעמם אני אבקש שישימו אותך באיזה חדר על שהכל יגמר אוקיי?" הוא אמר וכרך את ידו סביבי.
הינהנתי לעברו בעודנו נכנסים בדלת הכניסה הענקית, הבית היה ענק כמו כל מסיבה, התקרה הייתה גבוהה והחלל שבפנים יכל להכיל לפחות 80 איש מבלי שום בעיה.
YOU ARE READING
A princess or a bad boy
Romance"תסתכל עליי." הוא תפס בלחי בגסות " למי אתה שייך, של מי הגוף הזה?" עיניו הכחולות חדרו אל שלי "שלך אדוני." מה יקרה כשלוגן יבין שנמאס לו מהדאדי הנחמד והוא רוצה מישהו שקצת יעניש אותו? לפניי שאתם קוראים : הסיפור מכיל * תכניים מינים * סצנות אלימות *שפה...