Η Μελίνα γυρίζει από το εξωτερικό
Μελίνα: Μαμά εδώ είναι ο τάφος του άντρα μου. Συγνώμη Αλέξη που σε πρόδωσα συγνώμη.
Έλενα: Κάποιες επιλογές δεν σβήνουν. Μελίνα πάμε τώρα να φύγουμε είναι επικίνδυνο παντού μπορεί να πετύχουμε τον Νίκο αν δεν προσέχουμε.
Μελίνα: Εντάξει πάμε σπίτι θα μας περιμένει ο Αλέξης μου.
Μενέλαος: Μελίνα με τίποτα δεν αποχωρίζεσαι τον γιο σου. Τελικά έκανες του κεφαλιού σου ήρθες στον τάφο του παιδιού μου. Ίσως κάπου μέσα σου τελικά και να τον αγάπησες.
Μελίνα: Ναι Κύριε Μενέλαε τον αγάπησα. Όμως ήμουν τόσο δειλή που δεν μπορούσα να περιμένω κι έτσι έπεσα μέσα στις λάσπες. Χαίρομαι πραγματικά που σε ξαναβλέπω και δεν ξεχνάω την βοήθεια σου.
Μενέλαος: Πάμε στο εξοχικό μου να μιλήσουμε. Εκεί δεν θα μας βρει κανείς. Θα σας φτιάξω και καφέ για το καλωσόρισμα.
Μενέλαος Έλενα και Μελίνα πηγαίνουν προς το εξοχικό.
Αλέξης και Κατερίνα
Αλέξης: Θέλω να με πας στον τάφο της γυναίκας μου.
Κατερίνα: Δεν μπορώ να σε αποτρέψω. Τέλος πάντων πάμε τώρα. Έτσι κι αλλιώς μαζί σου δεν μου μένει άλλη επιλογή.
Αλέξης: Σε ευχαριστώ Κατερίνα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την βοήθεια σου.
Κατερίνα: Πάμε...
Κι έτσι πήγαμε στον τάφο της γυναίκας μου. Η ψυχή μου έτρεμε η καρδιά μου μάτωνε που ο άνθρωπος που αγάπησα και συνεχίζω να αγαπάω είναι μέσα στο χώμα. Κι εγώ φονιάς στα μάτια του κόσμου και δολοφόνος μπροστά στον τάφο της γυναίκας μου. Η Μελίνα μου πέθανε άδικα αυτό σκεφτόμουν και όλες αυτές οι σκέψεις μου βασάνιζαν το μυαλό. Εσύ μπορείς να με πιστέψεις ? Μπορείς να πιστέψεις πως είμαι αθώος ?
Νίκος και Υπαστυνόμος Δελλής
Υπαστυνόμος Δελλής: Μια γυναίκα που μοιάζει στην Μελίνα επέστρεψε χθες από το εξωτερικό κρατούσε στα χέρια της ένα παιδί την κατέγραψαν στο αεροδρόμιο οι κάμερες.
Νίκος: Αυτό είναι αδύνατον. Η Μελίνα έχει πεθάνει εγώ την σκότωσα δεν μπορεί να είναι ζωντανή. Το ίδιο και ο Αλέξης. Πέθανε και δεν θα ξαναγυρίσει πίσω και όσο κι αν ψάχνει η υποτιθεμένη κόρη σου η Κατερίνα για στοιχεία δεν πρόκειται να βρει τίποτα γιατί αυτοί οι δύο όλα τα πήραν μαζί τους στο τάφο τους.
Υπαστυνόμος Δελλής: Τίποτα δεν είναι σίγουρο. Εμένα όλα περίεργα μου φαίνονται. Αν ήταν στη φυλακή ο Αλέξης θα ξέραμε που βρίσκεται όμως τώρα μετά την απόδραση του όλα είναι ρευστά κι ας λένε ότι πέθανε. Κάποιο σκοπό έχει η Κατερίνα. Δεν ξεκίνησε χωρίς κίνητρο να ψάχνει στοιχεία για την αθωότητα του.
Νίκος: Έγινε η Κηδεία του πιστοποιήθηκε η σορός του σταμάτα να μου μπερδεύεις το μυαλό δεν μπορεί αυτοί οι δύο να είναι ζωντανοί. Ο Αλέξης και η Μελίνα βρίσκονται στον άλλο κόσμο έχουν πεθάνει.
Υπαστυνόμος Δελλής: Μπορεί να μην μιλάς αλλά ξέρω ότι κι εσύ θα αρχίσεις να πιστεύεις το ίδιο με μένα σε λίγο. Γιατί εκτός από το φάντασμα της Μελίνας και το αγοράκι που κρατούσε στην αγκαλιά της δίπλα της ακριβώς περπατούσε και μια άλλη γυναίκα κι αυτή η γυναίκα ήταν μάλλον η μητέρα της ονόματι Έλενα Νικολάου.
Ο Νίκος παθαίνει σοκ με αυτά που ακούει....
Νίκος: Δεν γίνεται. Κάποιος μας κάνει φάρσα...
Υπαστυνόμος Δελλής: Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να αμφιβάλλουμε λιγάκι και να εξακριβώσουμε τα νέα στοιχεία ? Γιατί αν υπάρχει η πιθανότητα η Μελίνα να είναι ζωντανή καταλαβαίνεις τι πρόκειται να γίνει.
Νίκος: Αν μιλήσει στην αστυνομία θα μας κάψει. Θα χάσεις την θέση σου θα αθωωθεί ο Αλέξης κι εγώ θα μπω στη φυλακή.
Υπαστυνόμος Δελλής: Ακριβώς κι αυτό δεν το θέλουμε... Θα ψάξω για την ταυτότητα αυτής της γυναίκας το συντομότερο δυνατόν.
Κι έτσι καταλαβαίνεις τώρα πως δεν υπήρχε για κανέναν άλλη επιλογή κανείς δεν μπορούσε να κάνει πίσω. Και οι θύτες από το πουθενά έγιναν θύματα και τα θύματα έγιναν θύτες. Για όλους μας άνοιξε ένας μεγάλος πόλεμος.
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...