Φυγάς ή Φυλακισμένος

52 0 0
                                    

Στα σκαλιά της εκκλησίας...

Μελίνα και Αλέξης

Μελίνα: Τι έγινε γαμπρέ ? Σχόλασε ο γάμος ?

Αλέξης: Φύγε από εδώ είσαι μεθυσμένη.

Μελίνα: Γιατί να φύγω ? Επειδή θα παντρευτείς την αγαπημένη σου ? Πες μου γιατί να φύγω ? Θυμήσου πόσο αγάπησες εμένα. Γιατί με ξέχασες ? Έχεις ένα παιδί μαζί μου.

Αλέξης: Φύγε γιατί θα καλέσω την αστυνομία.

Μενέλαος: Μην είσαι σκληρός μαζί της. Δεν βλέπεις πόσο υποφέρει ?

Αλέξης: Εσύ δεν είσαι ο πατέρας μου. Είσαι ένας ψεύτης. Με υιοθέτησες για να εξιλεωθείς από τις ενοχές σου. Γι αυτό μην μιλάς.

Μελίνα: Τι είναι αυτό ? Καινούργιο έργο ? Ποιος πρωταγωνιστεί σ αυτό το θέατρο ? Πάλι ο Αλέξης ?

Αλέξης: Χάσου από μπροστά μου. Μην σπαταλάς άλλο τον χρόνο σου. Σκέψου λιγάκι και την αξιοπρέπεια σου. Δεν σαγαπάω πια έχουμε τελειώσει εδώ και καιρό.

Μελίνα: Ναι έχουμε τελειώσει εδώ και καιρό. Θα χαθώ από μπροστά σου. Σήμερα θα τελειώσεις κι εσύ για μένα να το θυμάσαι θα σκοτώσω ότι κρατάω τόσο καιρό για σένα. Όλα μου τα συναισθήματα θα γίνουν μια παλιά ανάμνηση.

( Η Μελίνα φεύγει με μάτια δακρυσμένα ενώ ο Αλέξης περιμένει την Κατερίνα έξω από την εκκλησία... Ο μικρός Αλέξης βάζει τα κλάματα και η Έλενα πηγαίνει μαζί του στην παιδική χαρά για να τον ηρεμήσει... Ο Μενέλαος βρίσκεται αντιμέτωπος με τον Αλέξη )

Μενέλαος και Αλέξης

Μενέλαος: Από την πρώτη στιγμή που σε είδα στο ίδρυμα σαγάπησα σαν παιδί μου. Δεν το έκανα για να εξιλεωθώ αλλά για να σώσω την Αναστασία από τον θάνατο. Είχε χάσει ένα παιδί δεν ήθελα να χάσω κι εγώ την γυναίκα μου. Εσύ για την οικογένεια μας ήσουν ένα πολύτιμο δώρο.

Αλέξης: Γκρέμισες όμως μια ζωή. Την ζωή του φίλου σου. Και πάνω στα ψέματα έχτισες την δική σου. Και τώρα αυτός ο άνθρωπος ζητάει εκδίκηση. Εκδίκηση από μένα εκδίκηση από την Κατερίνα εκδίκηση από αθώους ανθρώπους.

Υπαστυνόμος Δελλής: Ο γάμος σχόλασε. Η εκδίκηση ξεκίνησε. Θα σκοτώσω αυτό το κάθαρμα με τα ίδια μου τα χέρια. Ο Κωνσταντίνος Αρμενάκης πήγε από το σπίτι σας για να σκοτώσει την Κατερίνα και μπροστά στη σφαίρα μπήκε η Αναστασία. Τώρα βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση ενώ παλεύει για να κρατηθεί στη ζωή.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now