Φυγάς ή Φυλακισμένος

7 0 0
                                    

Υπαστυνόμος Δελλής: Τι γίνεται εδώ πέρα ??? Κατερίνα ???

Κατερίνα: Τι να γίνεται Υπαστυνόμε Δελλή γνωρίζω τον νέο μου συνεργάτη. Τέλος πάντων εγώ θα είμαι στο γραφείο μου.

Νίκος: Πήγαινε και θα τα πούμε μετά...

Υπαστυνόμος Δελλής: Εμείς οι δυο Κατερίνα δεν τελειώσαμε θα μιλήσουμε όταν γυρίσεις στο σπίτι...

Κατερίνα: Έγινε πατέρα...

Νίκος: Γιατί αντιδράς έτσι ? Αφού δεν είναι κόρη σου.

Υπαστυνόμος Δελλής: Μπορεί να μην είναι δικό μου παιδί αλλά την αγαπάω. Στις βρομοδουλειές είμαστε μαζί την Κατερίνα όμως θα την αφήσεις απέξω. Αν αντιληφθώ πως την χρησιμοποιείς για κάποιο από τα παιχνίδια σου θα σε σκοτώσω.

Νίκος: Το κατάλαβα. Έγινε Υπαστυνόμε Δελλή.....

Μενέλαος και Αναστασία

Μενέλαος: Τι σκέφτεσαι ?

Αναστασία: Θα παγώσω το διαζύγιο. Αυτή η κοπέλα είναι χρήσιμη για την εταιρεία. Και η προσπάθεια σου να μάθεις και να εκδικηθείς για το παιδί μας δεν μ αφήνει αδιάφορη.

Μενέλαος: Θα με συγχωρέσεις δηλαδή ?

Αναστασία: Όχι απλά θα προσπαθήσω να είμαι ξανά μαζί σου. Αν με προδώσεις κι αν δεν μου δείξεις ξανά εμπιστοσύνη τότε τελειώσαμε.

Μενέλαος: Σου υπόσχομαι από δω και πέρα θα είμαστε σε όλα μαζί.

Αναστασία: Πάω να κοιμηθώ. Νιώθω πολύ κουρασμένη....

Μενέλαος: Πήγαινε όταν ξυπνήσεις εγώ θα είμαι εδώ....

Υπαστυνόμος Δελλής και Κατερίνα

Υπαστυνόμος Δελλής: Σε περίμενα . Κάθισε να μιλήσουμε.

Κατερίνα: Τι θέλεις πάλι να πούμε ?

Υπαστυνόμος Δελλής: Γιατί ήρθες στην εταιρεία ? Τι ρόλο παίζεις εκεί μέσα ? Ψάχνεις ακόμα στοιχεία για την υπόθεση Παπαγεωργίου ?

Κατερίνα: Καμιά σχέση. Η υπόθεση Παπαγεωργίου έχει τελειώσει για μένα. Είχες απόλυτο δίκιο οι ζωντανοί με τους ζωντανούς και οι νεκροί με τους νεκρούς. Ο Αλέξης έχει πεθάνει όσες τιμές και να του δώσω δεν έχει καμιά αξία.

Υπαστυνόμος Δελλής: Τότε πως τα κατάφερες και μπήκες μέσα στην εταιρεία ?

Κατερίνα: Η Αναστασία Παπαγεωργίου μου ζήτησε να αναλάβω το διαζύγιο της. Μας είδε που μιλούσαμε μαζί ο Μενέλαος Παπαγεωργίου και λογικά για να παγώσει η γυναίκα του το διαζύγιο με προσέλαβε στην εταιρεία ώστε να μην υπάρχει χρόνος να ασχοληθώ μαζί της.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now