Φυγάς ή Φυλακισμένος

15 0 0
                                    

7 μήνες αργότερα

Μαμή Χρυσάνθη

Το παιδί γεννήθηκε είναι κορίτσι. Όμως η εγκυμοσύνη της Αναστασίας ήταν τόσο δύσκολη όλους αυτούς τους μήνες που ενώ κατάφερε να γεννήσει το παιδί πλέον αντιμετωπίζει γυναικολογικά προβλήματα. Όσες φορές και να μείνει λοιπόν έγκυος δεν θα μπορέσει να κυοφορήσει το παιδί γιατί θα καταλήγει στην αποβολή.

Υπαστυνόμος Δελλής

Λυπάμαι πολύ αλλά αυτό δεν θα μου αλλάξει την γνώμη. Θέλω να δηλωθεί το παιδί της Αναστασίας και του Μενέλαου Παπαγεωργίου νεκρό.

Μαμή Χρυσάνθη

Εντάξει θα γίνει τότε όπως είπαμε....

Στο μαιευτήριο....

Αναστασία: Γιατί δεν μου φέρνουν το παιδί ? Άκουσα το κλάμα της είναι καλά έτσι δεν είναι Μενέλαε ?

Μενέλαος: Θα πάω να ρωτήσω την Μαμή Χρυσάνθη να μας πει.... Μην ανησυχείς.

Αναστασία: Θα περιμένω μην αργήσεις σε παρακαλώ πολύ...

Μαιευτήριο

Μενέλαος: Που είναι η Μαμή Χρυσάνθη ?

Μαμή Χρυσάνθη: Κύριε Μενέλαε θα ερχόμουν κι εγώ να σας δω. Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά...

Μενέλαος: Πείτε μου...

( Ο Μενέλαος μαθαίνει ότι η γυναίκα του δεν μπορεί να κάνει ξανά παιδιά κι ότι η κόρη τους πέθανε λίγες ώρες μετά αφού γεννήθηκε από αναπνευστικά προβλήματα. )

( Η Αναστασία καταρρέει και αρνείται να δεχτεί την αλήθεια )

15 Χρόνια μετά

( Ο Μενέλαος και η Αναστασία έχουν υιοθετήσει ένα εγκαταλελειμμένο αγόρι και το έχουν ονομάσει Αλέξη ενώ η Έλενα μεγαλώνει μόνη της την 15χρονη κόρη της την Μελίνα χωρίς να γνωρίζει για την ύπαρξη της ο Μενέλαος. Παράλληλα ο Ευστράτιος Δελλής μεγαλώνει την κόρη της Αναστασίας και του Μενέλαου σαν δικό του παιδί και της δίνει όλη την αγάπη που δεν κατάφερε να δώσει στην γυναίκα που αγάπησε. )

Υπαστυνόμος Δελλής: Κατερίνα έλα εδώ πες μου γιατί κλαις κοριτσάκι μου?

Κατερίνα: Μου λείπει η μαμά μου. Κλαίω γιατί δεν μπορώ να την θυμηθώ καθόλου.

Υπαστυνόμος Δελλής: Η μαμά σου μπορεί να έχει πεθάνει αλλά πάντα θα είσαι το παιδάκι της και θα της λείπεις πολύ. Δεν ήθελε να σε αφήσει αλλά δυστυχώς δεν είχε επιλογή. Ήσουν μικρή όταν έφυγε γι αυτό δεν την θυμάσαι.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora