Και έτσι έδιωξα την γυναίκα που αγαπάω αλλά το έκανα για να την σώσω για να μην πληγωθεί για να μην της κάνει κακό ο Νίκος. Εγώ αγαπούσα την Κατερίνα όχι την Μελίνα. Την Μελίνα κάποτε την αγάπησα όμως με πρόδωσε και τώρα για να μπορέσω να φτάσω στον στόχο μου έπρεπε να την κάνω σύμμαχο μου και ο μόνος τρόπος ήταν να της αποδείξω την αγάπη μου γι αυτό κοιμήθηκα μαζί της. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πόνο έκρυβα όταν έδιωχνα την γυναίκα που αγαπάω και πόσο βρώμικος ένιωθα όταν ήξερα πως εγώ είμαι η αιτία για τα δάκρυα της.
Με μια λέξη τα διέλυσα όλα.... << Φύγε >>
Κατερίνα: Θα φύγω αφού το θέλεις θα φύγω... όμως δεν είσαι σωστός είσαι άδικος. Μου κάνεις κακό με πληγώνεις κι εγώ η ανόητη ακόμα σαγαπάω....
Αλέξης: Πάψε και φύγε...
Κατερίνα: Αντίο λοιπόν...
Αυτό το βράδυ έκλαψα τόσο πολύ... Όμως έπρεπε να φανώ για άλλη μια φορά δυνατός κι αυτή τη φορά να προστατέψω ότι αγαπάω. Δεν ήθελα να φανώ ξανά δειλός δεν ήθελα να χάσω....
Αναστασία Κατερίνα και Μενέλαος
Κατερίνα: Ζητήσατε να μιλήσουμε έτσι δεν είναι ?
Αναστασία: Ναι ζήτησα να μιλήσουμε θέλω να προχωρήσεις άμεσα το διαζύγιο μου με τον Μενέλαο και φυσικά θα πληρωθείς με το αζημίωτο....
Κατερίνα: Το θέμα μου δεν είναι τα λεφτά απλά θέλω να κάνω σωστά την δουλειά μου. Θα ξεκινήσω τις διαδικασίες αμέσως...
Μενέλαος: Ώστε εσύ είσαι η δικηγόρος που θα αναλάβει το διαζύγιο μας....
Αναστασία: Ότι και να πεις τίποτα δεν θα αλλάξει.... Όλα πολύ χειρότερα θα γίνουν....
Κατερίνα: Ναι εγώ είμαι... Δυστυχώς ή ευτυχώς κάποια πράγματα αλλάζουν στην ζωή... Κάποιοι είναι οι πρωταγωνιστές σε όλο αυτό και κάποιοι άλλοι απλώς ακολουθούν... Έτσι κι εγώ ακολουθώ την πορεία που αποφάσισε να ακολουθήσει η γυναίκα σας...
Μενέλαος: Μόλις τελειώσεις θέλω να σου μιλήσω ιδιαιτέρως....
Αναστασία: Έχουμε ήδη τελειώσει... πες ότι έχεις να πεις εδώ... Σταμάτα να έχεις μυστικά από μένα...
Κατερίνα: Κύριε Μενέλαε σας ακούω....
Μενέλαος: Θέλω να μπεις στο νομικό κομμάτι της εταιρείας και να έχεις από κοντά τον Νίκο... Θέλω να μαθαίνεις πληροφορίες και να μου τις λες.. Θέλω να πληρώσει για το κακό που έκανε στον Αλέξη.
Αναστασία: Συμφωνώ αν μπορείς να δεχτείς αυτή την πρόταση θα μας φανείς χρήσιμη...
Κατερίνα: Δέχομαι....
Μενέλαος: Έκλεισε η συμφωνία... Και φυσικά θα έχεις ότι ζητήσεις από μένα...
Κατερίνα: Έγινε κύριε Μενέλαε από αύριο θα συνεργάζομαι επαγγελματικά με τον Νίκο Αρμενάκη.
Υπαστυνόμος Δελλής και Νίκος
Νίκος: Αυτή η σιωπή με τρομάζει..
Υπαστυνόμος Δελλής: Εγώ ήδη ακούω τον θόρυβο... Σύντομα θα ξεσπάσει η θύελλα...
Νίκος: Δεν θέλω να χάσω...
Υπαστυνόμος Δελλής: Τότε να είσαι έτοιμος να κερδίσεις....
Νίκος: Είμαι έτοιμος να κερδίσω...
Μελίνα και Έλενα
Έλενα: Επιτέλους γύρισες που ήσουν τόσες ώρες ?
Μελίνα: Μαμά ο Αλέξης είναι ζωντανός τον είδα του μίλησα με συγχώρεσε θα γυρίσει ξανά στη ζωή μου.
Έλενα: Μελίνα δεν είσαι καλά ο Αλέξης δεν είναι ζωντανός. Μάλλον από την πίεση φαντάζεσαι πράγματα που δεν ισχύουν...
Μελίνα: Άκουσε με είναι ζωντανός.. Έχω αποδείξεις αν δεν με πιστεύεις ηχογράφησα την συνομιλία μας...
Έλενα: Δεν το πιστεύω είναι ζωντανός... Και γιατί κρύβεται ?
Μελίνα: Γιατί θέλει να τιμωρήσει όποιον προσπάθησε να κάνει κακό σε μένα γιατί ακόμα κι αν τον πρόδωσα εκείνος συνεχίζει να μ αγαπάει. Γι αυτό ότι σου είπα θα μείνει μεταξύ μας.
Έλενα: Πρέπει να το πούμε στους γονείς του για να μην κλαίνε άδικα οι άνθρωποι τον χαμό του παιδιού τους.
Μελίνα: Όχι θα μείνει κρυφό όπως εκείνος το θέλει. Δεν θα τον προδώσω ξανά θα γίνει δικός μου και θα είμαστε μαζί. Στήριξε με μαμά σε χρειάζομαι..
Έλενα: Εντάξει κορίτσι μου....
Την επόμενη μέρα....
Κατερίνα Νίκος και Υπαστυνόμος Δελλής...
Νίκος: Τι θέλεις εσύ εδώ ?
Κατερίνα: Ο κύριος Μενέλαος με προσέλαβε στο νομικό τμήμα... Θα διαχειρίζομαι τις νομικές υποθέσεις της εταιρείας. Επομένως καλώς σε βρήκα νέε μου συνεργάτη.
Νίκος: Η όμορφη Κατερίνα στο γραφείο μου. Καθόλου άσχημη ιδέα. Θα χαρώ πολύ να σε βλέπω κάθε μέρα εδώ και να συνεργάζομαι μαζί σου.
Κατερίνα: Κι εγώ το ίδιο. Μου είσαι ιδιαίτερα συμπαθής.
( Κατερίνα και Νίκος φιλιούνται ενώ μπαίνει μέσα ο υπαστυνόμος Δελλής )
Υπαστυνόμος Δελλής: Τι γίνεται εδώ πέρα ??? Κατερίνα ???
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...