Φυγάς ή Φυλακισμένος

14 0 0
                                    

Μενέλαος και Αναστασία

Αναστασία: Γιατί είσαι έτσι ? Έπαθε κάτι ο Αλέξης ? Τι συμβαίνει Μενέλαε ?

Μενέλαος: Η κατάσταση του Αλέξη είναι σοβαρή. Μου μίλησε σήμερα ο Γεώργιος. Πάσχει από διπολική διαταραχή. Πρέπει να νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική. Είναι τόσο επικίνδυνος για τους άλλους όσο και για τον εαυτό του.

( Η Αναστασία καταρρέει και ο Μενέλαος καλεί ασθενοφόρο )

Αλέξης και Νίκος

Αλέξης: Όχι δεν μπορώ να το κάνω.... Όχι δεν θα σε σκοτώσω πρέπει να είσαι ζωντανός για να υποφέρεις....

Νίκος: Αλέξη είσαι άρρωστος δεν σε αναγνωρίζω. Γιατί μιλάς έτσι ?

Αλέξης: Όχι δεν είμαι άρρωστος. Πρέπει να πάω να βοηθήσω την Κατερίνα. Είναι μόνη στο σπιτάκι του δάσους. Πρέπει να ζητήσω συγνώμη.

Γιατρός Κουτσαβάκης: Αλέξη τι κάνεις εσύ εδώ ? Ασφάλεια πιάστε τον.

Αλέξης: Άσε με να φύγω .... Πρέπει να βρω την Κατερίνα να της εξηγήσω.... Είναι μόνη και κλαίει εξαιτίας μου στο σπιτάκι του δάσους.

Γιατρός Κουτσαβάκης: Λυπάμαι πολύ Αλέξη όμως πρέπει να μείνεις εδώ δεν μπορώ να σ αφήσω να φύγεις.

( Ο Γιατρός Κουτσαβάκης ειδοποιεί τον Μενέλαο για την κράτηση του Αλέξη στο νοσοκομείο και λέει στον Υπαστυνόμο Δελλή που να πάει να ψάξει την κόρη του )

Υπαστυνόμος Δελλής και Κατερίνα

Κατερίνα: Βοηθήστε με θέλω να φύγω.... Πάρτε με πια από εδώ . Γιατί δεν υπάρχει κανείς να με βοηθήσει. Μαμά σε χρειάζομαι μπαμπά που είσαι ???

Δελλής: Όλα τέλειωσαν τώρα κοριτσάκι μου. Είμαι εγώ εδώ. Κατερίνα μου κόρη μου παιδί μου....

Κατερίνα: Γιατί μου το έκανες αυτό ? Θέλω τους γονείς μου.... Πήγαινε με σ αυτούς....

Δελλής: Εγώ είμαι αυτός που σε πήρε από την Αναστασία για να εκδικηθεί τον Μενέλαο όμως ο Μενέλαος δεν είναι ο βιολογικός σου πατέρας. Κατερίνα εγώ είμαι ο πραγματικός σου πατέρας.

Κατερίνα: Πάρε με από εδώ.... Δεν μπορώ να αναπνεύσω... Φοβάμαι.... Πάρε με πριν έρθει ο Αλέξης και μας σταματήσει. Θέλω να φύγουμε... Μπαμπά βοήθησε με...

( Ο Υπαστυνόμος Δελλής παίρνει την κόρη του και φεύγουν από το σπιτάκι του δάσους για το δικό τους σπίτι )

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon