Φυγάς ή Φυλακισμένος

11 0 0
                                    

Κατερίνα: Νομίζω ότι πρέπει να σταματήσουμε. Δεν έχουμε λόγο να είμαστε μαζί. Εξάλλου έχεις ένα παιδί. Δεν μπορώ εγώ να μπω ανάμεσα σας. Έκανα λάθος που σε φίλησα. Πρέπει να φύγω.

Αλέξης: Δεν έχεις να πας πουθενά. Θα μείνεις εδώ. Εσύ είσαι δική μου. Μπορεί να πληγώσαμε ο ένας τον άλλον αλλά πάντα θα σαγαπάω κι αυτό δεν αλλάζει.

Κατερίνα: Θέλω να κάνω έρωτα μαζί σου έστω και για μια τελευταία φορά. Πέρνα το βράδυ από το σπίτι μου. Θέλω να σε ξαναδώ και να τα ζήσουμε όλα από την αρχή όπως την πρώτη μας φορά.

Αλέξης: Δεν μπορώ να περιμένω μέχρι το βράδυ σε θέλω εδώ και τώρα.... Κατερίνα εσύ θα είσαι για πάντα δική μου...

( Ο Αλέξης φιλάει την Κατερίνα ενώ η Μελίνα μπαίνει μέσα στο γραφείο του )

Μελίνα: Αλέξη τι γίνεται εδώ ?

Κατερίνα: Εγώ πρέπει να φύγω.... Συγνώμη...

Αλέξης: Μελίνα άσε με να σου εξηγήσω. Ήταν μια στιγμή αδυναμίας. Ένα φιλί που δεν σημαίνει τίποτα. Χώρισα οριστικά μαζί της. Πίστεψε με...

Μελίνα: Μπορεί να έχω κάνει πολλά λάθη και να μην έχω το δικαίωμα να μιλήσω. Όμως αν δεν μ αγαπάς φύγε. Σαγαπάω τόσο και δεν μπορώ να σε μοιράζομαι με καμιά άλλη.

Αλέξης: Η Κατερίνα δεν υπάρχει στη ζωή μου. Σήμερα όλα τελείωσαν.

( Ο Αλέξης αγκαλιάζει και φιλάει την Μελίνα )

Τηλεφώνημα Νίκου στην Κατερίνα

Κατερίνα: Ορίστε ? Νίκο τι έγινε ? Πως είσαι ?

Νίκος: Θέλω να σε δω... Μου λείπεις... Έστω και ένα λεπτό από τον χρόνο σου για μένα θα είναι αρκετό.

Κατερίνα: Έλα να με βρεις. Σε 10 λεπτά θα είμαι στο σπίτι μου.

( Ο Νίκος πάει στο σπίτι της Κατερίνας με ένα μπουκέτο λουλούδια και χτυπάει το κουδούνι )

Κατερίνα: Ήρθες γρήγορα. Μάλιστα μπορώ να πω πως δεν άργησες καθόλου.

Νίκος: Δεν μου αρέσει να αργώ στα ραντεβού μου... Αυτά τα λουλούδια είναι για σένα.

Κατερίνα: Σε ευχαριστώ πολύ.... Έλα μέσα... Ετοιμάζω καφέ...

Νίκος: Δεν θέλω τίποτα αυτό που θέλω είναι να προσπαθήσουμε ξανά ... Θέλω να είμαι μαζί σου... Θέλω να σε βλέπω και να σου μιλάω συνέχεια.

Κατερίνα: Εγώ δεν σου κρύβω ότι άρχισα να σε συμπαθώ. Πιστεύω πως βαθιά μέσα σου είσαι έτοιμος να αλλάξεις. Ήδη έκανες ένα βήμα με το να παραχωρήσεις στον Αλέξη την εταιρεία και να δώσεις ακόμη και το δικό σου ποσοστό κάτι που ξέρουμε ότι σου ανήκει. Όμως η καρδιά μου αγαπάει τον Αλέξη κι ας ξέρω ότι αυτό που κάνω είναι λάθος.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now