Μενέλαος Αναστασία και Αλέξης
Μενέλαος: Ακόμα δεν ξύπνησε ο Αλέξης ?
Αναστασία: Όχι δεν κατέβηκε από το δωμάτιο του άφησε τον να ξεκουραστεί το έχει ανάγκη.
Μενέλαος: Είναι απίστευτο το ότι είναι ζωντανός αλλά ποιο εξωπραγματικό είναι πως κατάφερε να τους πείσει όλους ότι έχει πεθάνει.
Αναστασία: Αυτό είναι κάτι που το σκέφτομαι κι εγώ. Απορώ μ αυτή την εξέλιξη... Πως μπόρεσε άραγε και τα κατάφερε... ?
Αλέξης: Σε όλα με βοήθησε η Κατερίνα Αιβατζόγλου. Μπήκε στο κελί σαν κατάδικος ενώ ήταν δικηγόρος. Έγινε σύμμαχος μου και με φυγάδευσε σκηνοθέτησε τον θάνατο μου και κάπως έτσι μπήκε στη ζωή μου κι εγώ την πρόδωσα και τώρα δεν θέλει να με ξαναδεί. Ελπίζω να σας λύθηκαν οι απορίες....
Αναστασία: Αυτό το κορίτσι δηλαδή ξέρει για σένα ?
Αλέξης: Αυτό το κορίτσι είναι τα πάντα για μένα!!!
Μενέλαος: Και αιτία χωρισμού να υποθέσω είναι η Μελίνα ? Γιατί το έκανες αυτό αγόρι μου ?
Αλέξης: Για να την προστατέψω από τον Νίκο...
Αναστασία: Κι εμείς την στείλαμε σ αυτόν... Για να μάθουμε τα σχέδια του μα δεν ξέραμε για σένα και για εκείνη Αλέξη μου.
Μενέλαος: Κι εκείνη δεν αρνήθηκε να το κάνει γιατί λογικά ακόμα σαγαπάει....
Αλέξης: Όχι πια δεν μ αγαπάει με μισεί γιατί την πρόδωσα και πονάω τόσο πολύ που είμαι μακριά της και που πρέπει να υποκρίνομαι μπροστά στην Μελίνα....
( Χτυπάει το κουδούνι )
Κατερίνα: Γεια σας Κυρία Αναστασία... Ήρθα να σας μιλήσω.
Αναστασία: Πέρασε κορίτσι μου.
Αλέξης: Κατερίνα θέλω να σου μιλήσω....
Κατερίνα: Καλύτερα να φύγω θα περάσω αργότερα...
Μενέλαος: Άκουσε τον κορίτσι μου....
Κατερίνα: Χαίρομαι που βρήκατε ξανά τον γιο σας αλλά δεν μπορώ άλλο να μείνω εδώ πνίγομαι...
( Η Κατερίνα φεύγει τρέχοντας και ο Αλέξης την ακολουθεί )
Αλέξης: Κατερίνα στάσου άκουσε με....
Κατερίνα: Τι ακριβώς θέλεις να ακούσω ? Ότι γύρισες στη γυναίκα σου ? Ότι δεν μ αγάπησες ? Ότι με κορόιδεψες ? Μα δεν πέτυχες τίποτα απ όσα ήθελες να πετύχεις και αν σε ανακαλύψουν για πάντα θα μείνεις ένας φυλακισμένος ή στην καλύτερη περίπτωση αν κρύβεσαι ένας φυγάς.
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...