Φυγάς ή Φυλακισμένος

12 0 0
                                    

Μενέλαος και Αναστασία

Αναστασία: Ξέρω πως όλο αυτό θα μας επηρεάσει πολύ όμως δεν μπορούσα να κρύβω άλλο αυτή την αλήθεια. Πέρασα τόσα χρόνια έχοντας μέσα μου αυτό το βάρος. Μόνο εσένα ήθελα Μενέλαε όμως όταν έμαθα πως βρίσκεσαι με την Έλενα ήθελα να βρω παρηγοριά σε έναν άνθρωπο και ο μόνος φίλος μου εκείνη την εποχή ήταν ο Δελλής. Αυτή η φιλία μας έφερε κοντά αλλά όταν μου έκανες πρόταση γάμου πίστεψα στην αγάπη σου και για να μην διαλύσω όσα είχαμε σου είπα ότι το παιδί που περίμενα ήταν δικό σου. Δεν υπάρχει δικαιολογία για μένα γιατί έτσι κατέστρεψα την ζωή της κόρης μου κι εγώ ήμουν η αιτία που ο Δελλής την πήρε μακριά μου.

Μενέλαος: Ότι και να πεις δεν αλλάζει το γεγονός ότι πάντα έβρισκες τρόπο να κατηγορείς εμένα. Όταν έμαθες για την κόρη μου ήσουν έτοιμη να με χωρίσεις. Ήδη είχες έτοιμα τα χαρτιά του διαζυγίου όμως τότε εσύ δεν σκεφτόσουν τα δικά σου λάθη αλλά κατέκρινες μόνο εμένα κι εγώ ο ηλίθιος ένιωθα ενοχές γιατί δεν ήθελα να σε χάσω και πίστευα πως ήμουν ο μόνος που σε πρόδωσα. Όμως για σκέψου λιγάκι και την δική σου προδοσία. Μπήκες ανάμεσα σε δύο φίλους όμως πάντα έπαιζες το θύμα. Εγώ για σένα διέλυσα τα πάντα κι εσύ διέλυσες εμένα. Μέχρι και παιδί υιοθέτησα μαζί σου για να είσαι εσύ ευτυχισμένη. Και τόσα χρόνια θρηνούσα για το παιδί του φίλου μου κι εσύ δεν έλεγες τίποτα. Τώρα όμως ήρθε η ώρα κι εγώ πλέον το αποφάσισα. Θα φύγω. Δεν αντέχω άλλο με πνίγει αυτή η αγάπη σου.

Αναστασία: Ξέρεις πως εσύ είσαι τα πάντα για μένα. Δεν θα αντέξω να σε χάσω δεν θέλω να φύγεις είσαι το μόνο στήριγμα που έχω. Εσύ είσαι ο άντρας μου. Πάντα ήσουν δίπλα μου σε παρακαλώ μην μ αφήσεις.

Μενέλαος: Πολύ αργά για εξηγήσεις. Είναι κάτι που έπρεπε να είχες κάνει πριν χρόνια. Τώρα το μόνο που έμεινε είναι το απόλυτο τίποτα. Με άδειασες και θέλω να πάρω μία απόσταση. Θέλω να μείνω μακριά σου θα πάω να μείνω στην κόρη μου. Για ότι αφορά τον Αλέξη θα είμαστε σε επικοινωνία. Ωστόσο να ξέρεις ότι δεν θέλω άλλο να σε βλέπω μπροστά μου.

( Ο Μενέλαος κλείνει την πόρτα και φεύγει ενώ η Αναστασία μένει απαρηγόρητη και δεν ξέρει τι να κάνει και πώς να πλησιάσει την κόρη της )

Γιατρός Κουτσαβάκης και Νίκος

Γιατρός Κουτσαβάκης: Ξύπνησες ? Είσαι παλικάρι. Κανείς από τους γιατρούς δεν σου έδινε ελπίδα για να ζήσεις αλλά εσύ τα κατάφερες. Η σφαίρα τρύπησε την καρδιά σου αλλά ευτυχώς η επέμβαση έγινε με επιτυχία. Στο μέλλον δεν θα έχεις προβλήματα όμως προσωρινά χρειάζεσαι μηχανική υποστήριξη μέχρι να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου και να συνέλθεις.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now