Έλενα Μελίνα και Μενέλαος
Έλενα: Πιες ένα ποτήρι νερό κορίτσι μου να συνέλθεις...
Μελίνα: Θέλω να πάω να τον δω. Που βρίσκεται ο Αλέξης ?
Μενέλαος: Είναι στο νοσοκομείο. Πάμε από εκεί... Εσύ Έλενα μείνε με τον μικρό Αλέξη δεν είναι σωστό να τρέχουμε μ ένα μικρό παιδί στα νοσοκομεία και πόσο μάλλον σε ψυχιατρικές κλινικές.
Έλενα: Για ότι μάθετε πάρτε με τηλέφωνο... Μην με ξεχάσεις Μενέλαε...
( Μελίνα και Μενέλαος πάνε στο νοσοκομείο ενώ η Έλενα μένει στο σπίτι για να προσέχει τον μικρό Αλέξη )
Αναστασία Κατερίνα και Υπαστυνόμος Δελλής
Δελλής: Συγνώμη που στέρησα Κατερίνα την μητέρα σου.... Συγνώμη που στέρησα Αναστασία την κόρη σου.... Ζητώ συγνώμη ειλικρινά κι ας ξέρω πως δεν αξίζω από καμιά σας αυτή την συγχώρεση.
Αναστασία: Για ότι έγινε ποτέ δεν φταίει πάντα ο ένας. Φταίμε και οι δύο. Με τα ψέματα μας κάναμε κακό στο παιδί μας σε κανέναν άλλον.
Κατερίνα: Τέλος τα ψέματα. Ας κάνουμε μια νέα αρχή. Ας πιστέψουμε στη δικαιοσύνη. Ας λυτρωθούμε λέγοντας από δω και μπρος μόνο την αλήθεια.
Αναστασία: Όταν σε έχασα δεν μπορούσα να κρατηθώ με τίποτα σ αυτόν τον κόσμο και για να μην με χάσει ο Μενέλαος υιοθέτησε τον Αλέξη. Τον Αλέξη δεν τον γέννησα αλλά τον αγάπησα σαν πραγματικό μου παιδί. Μεγάλωσα ένα καλόκαρδο αγόρι που το μόνο που είχε να δώσει ήταν αγάπη. Όμως όσα πέρασε στη ζωή του όλα αυτά τον άλλαξαν. Σήμερα ήρθε ο Μενέλαος και μου είπε ότι το παιδί που μεγάλωσα είναι άρρωστο. Πως έχασε το μυαλό του πως είναι ικανό να διαπράξει τόσο το καλό όσο και το κακό. Μου είπε πως έχει διπολική διαταραχή και πως διαμορφώνει την συμπεριφορά του ανάλογα με το πώς του συμπεριφέρονται όλοι οι άλλοι....
Δελλής: Τι είναι αυτά που λες ? Υπάρχει ιατρική γνωμάτευση ? Πως από τη μια στιγμή στην άλλη έχασε το μυαλό του ? Δεν έδειξε ποτέ σημάδια για διπολική διαταραχή.
Κατερίνα: Κι όμως έδειξε... Τη μια έλεγε πως αγαπάει εμένα και την άλλη ήθελε να γυρίσει στην γυναίκα του. Τη μια ήθελε να αποδράσει από την φυλακή και την άλλη να κλειστεί εκεί μέσα για πάντα ισόβια. Τη μια ήθελε να γίνουν και πάλι φίλοι με τον Νίκο και την άλλη να τον εκδικηθεί. Τη μια ήθελε να τον βοηθήσει να σωθεί και την άλλη ευχόταν να πεθάνει. Τη μια έλεγε πως μισεί εμένα και την άλλη πως μισεί την γυναίκα του. Μέχρι χθες με απειλούσε και μετά το μετάνιωνε αν αυτό δεν είναι διπολική διαταραχή τότε τι είναι ?
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...