Φυγάς ή Φυλακισμένος

10 0 0
                                    

Υπαστυνόμος Δελλής και Δότης Νίκου

Υπαστυνόμος Δελλής: Θέλω να δω το πρόσωπο σου... Γιατί το έχεις καλυμμένο με αυτήν τη μάσκα ? Ποιος είσαι ? Τι κρύβεις ?

Δότης Νίκου: Κωνσταντίνος Α... Σου θυμίζει κάτι αυτό το όνομα ?

Υπαστυνόμος Δελλής: Όχι δεν μου θυμίζει κάτι το όνομα σου.

Δότης Νίκου: Αυτό το πρόσωπο τότε τι σου θυμίζει ??

Υπαστυνόμος Δελλής: Νόμιζα ότι είσαι νεκρός... Πως ??

Δότης Νίκου: Πως ?? Να σου θυμίσω εγώ μήπως πως ??

Υπαστυνόμος Δελλής: Συγνώμη Κωνσταντίνε.... Εγώ ...

Γιατρός Κουτσαβάκης: Κύριε Δελλή σας ψάχνουν από το τμήμα... Πρέπει να φύγετε από το δωμάτιο αυτό. Είναι παράνομο να αποκαλύψετε τα στοιχεία του δότη...

Δότης Νίκου: Μην ανησυχείτε... Όλα θα πάνε καλά πλέον για μένα. Δεν χρειάζεται άλλο να κρύβομαι.

( Ο Υπαστυνόμος Δελλής φεύγει από το νοσοκομείο για το σπίτι του Μενέλαου )

Κατερίνα και Νίκος

Κατερίνα: Μπήκα κρυφά εδώ μέσα Νίκο. Ήθελα να σε δω να σου μιλήσω και να σου ζητήσω συγνώμη που αρνήθηκα την αγάπη σου. Με έσωσες και θέλω να γίνεις καλά. Μου το χρωστάς αγάπη μου.

( Η Κατερίνα φιλάει τον Νίκο στα χείλη κι αυτός ανοίγει τα μάτια του για μια στιγμή αλλά αμέσως ξανά τα κλείνει και η Κατερίνα φεύγει αθόρυβα από το δωμάτιο της εντατικής )

Μενέλαος Αναστασία και Ευστράτιος

Μενέλαος: Περάσαμε μια δύσκολη νύχτα σήμερα. Πάμε να κοιμηθούμε.

Αναστασία: Τα δύσκολα πέρασαν Μενέλαε. Όμως ακόμη δεν καταφέραμε να μιλήσουμε με το παιδί μας για όσα έχουν συμβεί.

Μενέλαος: Θα γίνει κι αυτό Αναστασία. Όλα θέλουν τον χρόνο τους όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Πάμε στο κρεβάτι μας.

( Το κουδούνι χτυπάει και είναι ο Υπαστυνόμος Δελλής )

Μενέλαος: Πάω να ανοίξω την πόρτα...

Αναστασία: Ποιος είναι άραγε πάλι ? Πότε θα ηρεμήσουμε εμείς ?

Μενέλαος: Ο Ευστράτιος είναι μην ανησυχείς... Τι έγινε ? Έπαθε κάτι ο Νίκος?

Αναστασία: Πες μας γιατί δεν μιλάς ?

Ευστράτιος: Καλύτερα να πας εσύ επάνω. Θέλω να μιλήσω με τον Μενέλαο.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now