Αλέξης και Νίκος στο νοσοκομείο
Αλέξης: Γιατί αργούν τόσο πολύ τα αποτελέσματα ?
Νίκος: Βιάζεσαι πολύ να γίνεις πατέρας ?
Αλέξης: Πάψε αν αυτό το παιδί είναι δικό μου αλλάζουν όλα.
Νίκος: Αυτό το παιδί είναι δικό μου. Έτσι τόσο καιρό λέει η Μελίνα. Κάτι παραπάνω θα ξέρει....
Μελίνα και Κατερίνα στην καφετέρια του νοσοκομείου
Κατερίνα: Ποτέ δεν αναρωτήθηκες ότι το παιδί μπορεί να μην είναι του Νίκου αλλά του Αλέξη ?
Μελίνα: Πάντα θέλεις να πιστεύεις ότι έχεις κάτι από τον άνθρωπο που αγαπάς. Εκείνη την εποχή αγαπούσα τον Αλέξη αλλά ο έρωτας μου και η αγάπη μου για τον Νίκο δεν με άφηναν να δω καθαρά. Ήθελα να πιστέψω ότι το παιδί είναι δικό του για τα αφήσουμε όλα πίσω και να φύγουμε αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όπως εγώ ήθελα.
Κατερίνα: Και τώρα τι θέλεις ? Ποια είναι η ευχή σου ? Ποιος θέλεις να είναι ο πατέρας του παιδιού σου ?
Μελίνα: Αυτό που θέλω είναι να έχω τον Αλέξη. Είναι ο άντρας μου θέλω το παιδί να είναι δικό του για να έχουμε μια ευκαιρία να είμαστε μαζί. Ξέρω πως τώρα δεν είναι δικός μου ξέρω πως αγαπάει εσένα όμως εγώ είμαι η γυναίκα του η πρώτη και μοναδική αγάπη του. Αν είχα μια ευχή θα ήταν να ενωθεί ξανά η οικογένεια που είχαμε με τον Αλέξη.
Κατερίνα: Εύχομαι η ευχή σου να γίνει πραγματικότητα. Και για να ξέρεις αν το παιδί είναι δικό του μην φοβάσαι εγώ θα φύγω από την ζωή του. Δεν θα σταθώ εμπόδιο στην οικογένεια που κάποτε είχατε γιατί ξέρω πως εγώ ποτέ πραγματικά δεν θα μπορέσω να γίνω μέρος της ζωής του.
Μελίνα: Σε ευχαριστώ... Ποτέ δεν θα ξεχάσω αυτά τα λόγια...
1 ώρα μετά
Υπαστυνόμος Δελλής
Εδώ έχω τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Είστε όλοι εδώ ?
Νίκος: Και να θέλουμε να λείψουμε δεν μπορούμε.
Αλέξης: Πάψε πια μέσα στην ειρωνεία συνέχεια βρίσκεσαι....
Μελίνα: Δεν είναι η ώρα για να μαλώνετε..
Κατερίνα: Θα μας πεις... ???
Υπαστυνόμος Δελλής
Ο πατέρας του παιδιού είναι κατά 99,9 της 100 ο Αλέξης Παπαγεωργίου.
Κατερίνα: Μελίνα η ευχή σου πραγματοποιήθηκε... Εύχομαι από εδώ και πέρα όλα να πάνε καλά....
Μελίνα: Εύχομαι και οι δικές σου ευχές να πραγματοποιούνται με τον ίδιο τρόπο.
Νίκος: Τι λέτε εσείς οι δύο ?
Αλέξης: Κατερίνα αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στη σχέση μας.
Υπαστυνόμος Δελλής: Μικρέ αυτό αλλάζει πολλά....
Κατερίνα: Εγώ φεύγω νιώθω κουρασμένη... Θέλω να πάω σπίτι.
Νίκος: Θα σε πάω εγώ... Έρχομαι μαζί σου.
Μελίνα: Αλέξη νομίζω πως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε.
Αλέξης: Θέλω να πάω να μιλήσω πρώτα στην Κατερίνα. Μετά θα μιλήσουμε και μαζί...
Μελίνα: Απ ότι βλέπεις εκείνη δεν θέλει να μιλήσει μαζί σου. Έφυγε με τον Νίκο.
Νίκος και Κατερίνα
Κατερίνα: Ευχαριστώ που με έφερες. Πραγματικά στο νοσοκομείο ένιωσα ότι πνίγομαι.
Νίκος: Θέλω να σε βλέπω συνέχεια. Αυτός είναι ο λόγος που σε πήγα στο σπίτι. Δεν θέλω να με ευχαριστείς. Εσύ είσαι η αιτία για να γίνω καλύτερος άνθρωπος και θέλω ειλικρινά μαζί σου όλο αυτό να το προσπαθήσω.
Κατερίνα: Νομίζω πως είναι αργά. Καλύτερα να τα πούμε κάποια άλλη στιγμή. Καληνύχτα.
Νίκος: Το ξέρω πως φέρθηκα εγωιστικά και πως πλήγωσα με την συμπεριφορά μου πολλούς ανθρώπους όμως για σένα μπορώ να αλλάξω. Δώσε μου μια ευκαιρία.
( Νίκος και Κατερίνα φιλιούνται και καταλήγουν να είναι μαζί στο κρεβάτι ενώ ο Αλέξης πηγαίνει στο σπίτι της για να της μιλήσει )
Αλέξης: Κατερίνα που είσαι ? Κατερίνα......
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...