Κατερίνα και Δελλής
Δελλής: Τι έγινε ? Φεύγεις από το νοσοκομείο ? Πως είναι η κατάσταση του Νίκου ?
Κατερίνα: Σε σένα ερχόμουν. Όλα είναι καλά με τον Νίκο. Θέλω να μάθω τα πάντα για τους γονείς μου. Γιατί μου είπες ότι πέθαναν ? Γιατί με υιοθέτησες ?
Δελλής: Πως σου ήρθε όλο αυτό στο μυαλό ? Αφού τα ξέρεις όλα. Τίποτα δεν σου κρύβω. Οι γονείς σου πέθαναν σε τροχαίο ατύχημα. Εγώ αγαπούσα την μητέρα σου και σε υιοθέτησα για να σε προσέχω. Είσαι η κόρη μου. Γιατί δεν με πιστεύεις ?
Κατερίνα: Γιατί είσαι αναξιόπιστος γι αυτό δεν σε πιστεύω. Ο Κωνσταντίνος Α μου είπε ότι τους είδε στο νοσοκομείο. Ότι περίμεναν να μάθουν νέα για τον Νίκο αλλά εγώ δεν είδα κανέναν άγνωστο εδώ μαζί μας όσο περίμενα. Τι γίνεται μου λες γιατί θα τρελαθώ.
Δελλής: Πήγαινε σπίτι και θα έρθω να σου τα εξηγήσω όλα από κοντά. Θα σου πω όλη την αλήθεια δώσε μου όμως λίγο χρόνο.
Κατερίνα: Ο χρόνος σου τελείωσε. Θέλω μια εξήγηση εδώ και τώρα.
Δελλής: Όλα ήταν θέμα εκδίκησης. Οι γονείς σου είναι εδώ μαζί μας ζωντανοί. Ο Πατέρας σου είναι ο κάποτε φίλος μου ο Μενέλαος και η μητέρα σου η γυναίκα που αγάπησα η Αναστασία. Όταν παντρεύτηκε με εκείνον περίμενε το παιδί του δηλαδή εσένα. Εγώ ήμουν τόσο πληγωμένος από την απόρριψη της και έτσι σε συνεργασία με την μαμή που την φρόντιζε της είπαμε ότι πέθανες στη γέννα από αναπνευστικά προβλήματα. Εκείνη το πίστεψε έκανε την κηδεία σου σε έναν άδειο τάφο και από τότε δεν ξέχασε πως είναι να υποφέρεις για το χαμό του παιδιού σου. Εγώ σε πήρα και σε μεγάλωσα μακριά της κι εκείνη για να πνίξει τον καημό της μετά από λίγο καιρό με την παρότρυνση του άντρα της υιοθέτησε τον Αλέξη. Αυτή είναι η αλήθεια.
Κατερίνα: Δεν έχω λόγια. Τόσα χρόνια ζούσα σε ένα ψέμα. Ένα ψέμα που έφτιαξες εσύ. Πόσο άκαρδος παίζει να είσαι ? Γιατί μου το έκανες αυτό ? Γιατί με πήρες μακριά τους ? Μόνο και μόνο γιατί δεν εκπληρώθηκε ο έρωτας σου με την μητέρα μου ? Είσαι τόσο εγωιστής εσύ δεν είσαι ο πατέρας μου δεν αξίζεις αυτή την λέξη φεύγω δεν θέλω να σε ξαναδώ....
Δελλής: Περίμενε Κατερίνα...
( Η Κατερίνα φεύγει από το νοσοκομείο σε κακή κατάσταση )
Δότης Κ.Α και Υπαστυνόμος Δελλής
Υπαστυνόμος Δελλής: Λέγε γιατί το έκανες ?
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...