Όταν ακούστηκε ο πυροβολισμός όλοι μείναμε άφωνοι με αυτό που αντικρίσαμε... Παρά μόνο η κραυγή της Κατερίνας αντηχούσε μες τα αυτιά μας. Και ο Νίκος ήταν αιμόφυρτος έξω από το σπίτι της και κανείς δεν ήξερε αν θα ζήσει η αν αυτή ήταν η τελευταία του στιγμή.
Οι γείτονες ξεσηκώθηκαν κάλεσαν ασθενοφόρο και ο Υπαστυνόμος Δελλής κάλεσε την αστυνομία. Όλοι βγήκαμε αναστατωμένοι στον δρόμο και η Κατερίνα με κομμένη την ανάσα παρακαλούσε τον θεό ένα θαύμα να συμβεί. Γιατί η ενοχή και οι τύψεις είναι δύσκολο πράγμα...
Λίγα λεπτά νωρίτερα...
Νίκος: Κάποιος παρακολουθεί το σπίτι της Κατερίνας... Έλα να δεις είναι κρυμμένος πίσω από ένα δέντρο όμως φαίνεται πολύ καθαρά από το δικό μου παράθυρο.
Υπαστυνόμος Δελλής: Αυτός είναι ο κατηγορούμενος που θέλει να απαλλάξει από τις κατηγορίες η Κατερίνα.... Όμως εκείνη επειδή αμφισβητεί την αθωότητα του δεν δέχτηκε να αναλάβει την υπόθεση.
Νίκος: Και τότε για ποια δίκη μου έλεγες πως έχει να αναλάβει αύριο ? Αν δεν είναι αυτή....
Υπαστυνόμος Δελλής: Είναι μεγάλη ιστορία. Μου είπε να σου πω αυτό το ψέμα για να μην πληγωθείς. Δεν θα κοιμηθεί νωρίς απλά θα συναντήσει τον Αλέξη... Ήδη εκείνος πρέπει να είναι εκεί μαζί της στο σπίτι..
Νίκος: Δεν με νοιάζει αν θα τον συναντήσει εκεί η όχι... Αυτό που μετράει είναι ότι αυτός ο τύπος πάει στο σπίτι της Κατερίνας αλλά στο χέρι του κρατάει όπλο...
Υπαστυνόμος Δελλής: Πάμε αμέσως από εκεί... Πρέπει να τον σταματήσουμε....
Νίκος: Εγώ θα τον σταματήσω... Κανέναν δεν θα αφήσω να κάνει κακό στην Κατερίνα.
( Η Κατερίνα φιλάει τον Αλέξη ενώ κάποιος άγνωστος χτυπάει το κουδούνι του σπιτιού της .... Η Κατερίνα ανοίγει την πόρτα μα ξαφνικά ακούγεται ένας πυροβολισμός )
Λίγα δευτερόλεπτα πριν...
Νίκος: Ποιος είσαι εσύ ? Και τι θέλεις από την Κατερίνα ?
Άγνωστος Χ: Να μην σε νοιάζει τι θέλω εγώ από την δικηγόρο....
Υπαστυνόμος Δελλής: Φύγε τώρα από το σπίτι επιβαρύνεις κι άλλο την θέση σου....
Άγνωστος Χ: Όχι δεν φεύγω αν δεν αναλάβει την υπόθεση μου.... Κι αν δεν το κάνει με το καλό θα το κάνει με το άγριο...
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...