Και τότε έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου. Αντί να την προστατέψω την έριξα ακόμα πιο βαθιά μέσα σ αυτή την υπόθεση. Δεν είχα το δικαίωμα να πω γιατί το έκανες ? Γιατί την είχα προδώσει πρώτος. Εγώ κοιμήθηκα με την Μελίνα κι εκείνη με τον Νίκο για να με εκδικηθεί. Και τα κατάφερε γιατί ένιωθα τόσο μίσος γι αυτόν τον άντρα. Τόσο μίσος που ήθελα να του κάνω κακό. Για δεύτερη φορά πήρε την γυναίκα που αγάπησα. Όμως αυτή την φορά ήμουν υπεύθυνος εγώ και μισούσα τον ίδιο μου τον εαυτό κι ας έλεγα πως μισώ εκείνον που μου την πήρε. Έτσι άρχισα να με σιχαίνομαι. Άρχισα να μην είμαι αυτός που κάποτε ήμουν. Ήθελα να τα διαλύσω όλα.
Μελίνα: Γιατί σκοτείνιασες έτσι ? Την ξέρεις ?
Αλέξης: Όχι δεν την γνωρίζω κι απορώ γιατί ήθελε να με αθωώσει από την στιγμή που δεν με ήξερε.
Μελίνα: Μάλλον για τα χρήματα. Δικηγόρος είναι. Ίσως ήθελε να κερδίσει την φήμη.
Αλέξης: Μάλλον έχεις δίκιο...
Μελίνα: Θέλεις να περάσουμε την νύχτα μαζί ?
Αλέξης: Όχι σήμερα είμαι κουρασμένος. Πήγαινε σπίτι στο παιδί σου και θα μιλήσουμε σύντομα.
Μελίνα: Θα είμαι δίπλα σου σαγαπάω μην το ξεχνάς είμαι εδώ για σένα.
Αλέξης: Κι εγώ το ίδιο τώρα πήγαινε είναι αργά... Θα ανησυχεί η μητέρα σου..
Μελίνα: Εντάξει Αλέξη... Έγινε... Φεύγω και όπως είπαμε τα λέμε σύντομα...
( Η Μελίνα φεύγει κι ο Αλέξης σπάει όλο το σπίτι στο δασάκι )
Νίκος και Κατερίνα
Νίκος: Πέρασα τόσο όμορφα μαζί σου. Θέλω να το ξανά επαναλάβουμε.
Κατερίνα: Πάω να κάνω ένα μπάνιο και να φύγω.
Νίκος: Μείνε δίπλα μου. Δεν θέλω να φύγεις.
Κατερίνα: Τι έγινε κύριε Αρμενάκη ? Μέσα σε ένα βράδυ με ερωτεύτηκες ?
Νίκος: Μπορεί ναι μπορεί και όχι δεν μπορώ ακόμα να ξέρω είναι νωρίς όμως έχω ανάγκη να μείνεις. Θέλω μαζί να μας βρει το πρωί και μαζί να πάμε στη δουλειά.
Κατερίνα: Πάει το έχασες εσύ το μυαλό σου. Με ερωτεύτηκες. Εντάξει αφού το λες έτσι θα μείνω μαζί σου.
( Κατερίνα και Νίκος φιλιούνται )
Μενέλαος Αναστασία και Αλέξης
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...