Σήμερα....
Συνάντηση Μενέλαου Ευστράτιου και Έλενας...
Στο εξοχικό του Μενέλαου...
Μενέλαος: Ζητάς δικαίωση ? Για ποιο πράγμα ακριβώς ? Για ένα παρελθόν που έχουν ξεχάσει όλοι ?
Ευστράτιος: Όλοι εκτός από μένα. Μπήκες στη ζωή της γυναίκας που αγάπησα και την πήρες από μένα. Ήταν ότι πολυτιμότερο είχα στη ζωή μου ήταν ο λόγος για να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Κι εσύ παρόλο που ήξερες ότι την αγαπάω δεν δίστασες καθόλου και μου την πήρες.
Έλενα: Δεν καταλαβαίνω τίποτα.... Τι ακριβώς συμβαίνει μεταξύ σας ? Από πού γνωρίζεστε ? Τι σχέση έχει η γυναίκα του Μενέλαου σε όλα αυτά ?
Ευστράτιος: Τολμάς Μενέλαε να πεις την αλήθεια ?
Μενέλαος: Εγώ και ο Στράτος ήμασταν φίλοι καρδιακοί. Λέγαμε τα πάντα μεταξύ μας ήμασταν σαν αδέρφια. Κάποτε αγάπησε μια γυναίκα την έλεγαν Αναστασία και φυσικά μου το είπε. Εγώ το άκουσα αλλά το προσπέρασα. Έναν χρόνο αργότερα ερωτεύτηκα κι εγώ μια γυναίκα με το ίδιο όνομα. Δεν ήξερα πως ήταν η δική του Αναστασία. Κι όταν το έμαθα προσπάθησα να φύγω αλλά δεν υποχώρησα. Την αγαπούσα τόσο που πρόδωσα την φιλιά μου με τον Στράτο και την παντρεύτηκα.
Έλενα: Απίστευτο....
Ευστράτιος: Έτσι ακριβώς όπως τα είπε είναι... Τελικά δεν είσαι και τόσο δειλός όσο πίστευα. Όμως για πες μας και την συνέχεια.....
Μενέλαος: Άστο καλύτερα... Εξάλλου όλα τώρα έχουν τελειώσει...
Ευστράτιος: Τίποτα δεν τελείωσε.... Έλενα ο Μενέλαος πάντα αγαπούσε την Αναστασία εσύ ήσουν απλά ο μόνος τρόπος για να την ξεχάσει και να μην προδώσει εμένα... Γι αυτό κοιμήθηκε μαζί σου... Αλλά όπως βλέπουμε δεν τα κατάφερε....
Έλενα: Δεν θέλω να ακούσω κάτι άλλο.... Φύγετε και οι δύο...
( Μενέλαος και Ευστράτιος φεύγουν από το εξοχικό ).
Αλέξης και Κατερίνα
Κατερίνα: Γύρισα σπίτι ε φιλαράκο σε τι κατάσταση βρίσκεσαι ?
Αλέξης: Περιμένω νέα σου.. Άντε πες μου....
Κατερίνα: Λοιπόν την ώρα που έφευγα από το εξοχικό είδα τον πατέρα σου και τον Υπαστυνόμο Δελλή να πηγαίνουν προς το σπίτι που βρίσκεται η Έλενα και κρύβεται φυσικά η Μελίνα. Επίσης είδα την Μελίνα να φεύγει θυμωμένη από το σπίτι. Φυσικά την ακολούθησα και την είδα να πηγαίνει στην εταιρεία σου λογικά για να βρεθεί με τον Νίκο. Είναι πολύ μπερδεμένα τα πράγματα...
Αλέξης: Και ο κλοιός στενεύει και δεν υπάρχουν περιθώρια....
Κατερίνα: Έχουμε όμως νέα στοιχεία... Και θα σου τα βάλω σε μια σειρά....
1 Η Μελίνα είναι ζωντανή κι αυτό δεν το ξέρουμε μόνο εμείς το ξέρει πλέον και ο Νίκος.
2 Η Μελίνα κρύβεται αλλά δεν ξέρουμε τον λόγο που το κάνει αλλά ίσως νιώθει ότι κινδυνεύει από κάποιον όμως δεν ξέρουμε ποιος είναι αυτός ο κάποιος και γιατί κινδυνεύει από αυτόν.... Ίσως έχει σχέση με το άτομο που πήγε να την σκοτώσει αλλά δεν τα κατάφερε...
3 Ο Νίκος δεν είναι ύποπτος από την στιγμή που πήγε να του μιλήσει...
4 Δεν ξέρουμε τον λόγο που βοήθησε ο πατέρας σου την Μελίνα και πρόδωσε εσένα αλλά φαίνεται πως κάποια σχέση από το παρελθόν τον ενώνει με την Νικολάου Έλενα γιατί υπήρχε αρκετή οικειότητα μεταξύ τους.
Και τέλος 5 και τελευταίο.... Ο Υπαστυνόμος Δελλής δείχνει να είναι μπλεγμένος βαθιά μέσα σ αυτή την υπόθεση γι αυτό με εμποδίζει να βρω στοιχεία και να αποδείξω την αθωότητα σου....
Μπορείς τώρα να με παραδεχτείς φιλαράκο για τις σκέψεις μου όμως να ξέρεις πως υπάρχουν εδώ πολλά ερωτηματικά και είναι δύσκολο αμέσως να απαντηθούν....
Αλέξης: Μπορεί ο Νίκος να μην σχετίζεται με την δολοφονία και την ενοχή μου όμως με πρόδωσε γιατί έκανε ερωμένη του την γυναίκα μου και έκανε παιδί μαζί της.
Κατερίνα: Δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσει όμως ο Νίκος και τι ακριβώς θα πει από την στιγμή που ξέρει πως η γυναίκα σου είναι τελικά ζωντανή. Όσο για την Μελίνα μπορώ να καταλάβω τον λόγο που κρύβεται και δεν λέει πως δεν πέθανε. Το κάνει γιατί φοβάται ότι θα προσπαθήσουν να την σκοτώσουν ξανά και ίσως την πρώτη φορά να μην τα κατάφεραν αλλά με λίγη παραπάνω προσπάθεια αν μάθουν ότι ζει ίσως την δεύτερη φορά τα καταφέρουν.
Αλέξης: Δεν μπορώ να το διαχειριστώ όλο αυτό... Είναι τόσο δύσκολο για μένα...
Κατερίνα: Επίσης έχω άλλο ένα νέο για σένα... Είπα σε έναν φίλο μου να μπει στα έγγραφα με τις καταθέσεις για να δούμε ποιος έγινε μάρτυρας εναντίον σου.. Βέβαια αυτό είναι απόρρητο αλλά επειδή μου χρωστάει χάρη από παλιά δέχτηκε να το κάνει. Το βράδυ θα ξέρουμε ποιος είναι εχθρός σου κι από ποιον πρέπει να φυλάγεσαι.
Και τώρα το μόνο που είχα να κάνω ήταν πάλι να περιμένω. Να περιμένω ένα όνομα. Να περιμένω μια κατάθεση μια μαρτυρία για να δω ποιος ήθελε να με βάλει μέσα στη φυλακή. Για να δω ποιος θέλησε να γίνει εχθρός μου.
Και το τηλέφωνο δεν άργησε να χτυπήσει και τότε έμαθα....
Ο άντρας που με συκοφάντησε δεν ήταν άλλος από τον καρδιακό φίλο μου τον Νίκο Αρμενάκη.
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...