Φυγάς ή Φυλακισμένος

9 0 0
                                    

Και κάπως έτσι βρέθηκα αντιμέτωπος με την αστυνομία. Δεν υπήρχε διέξοδος και δεν μπορούσα άλλο να κρύβομαι. Και έτσι έγινε οι αστυνομικοί μπήκαν μέσα στο σπίτι κι εγώ τότε αποκαλύφθηκα.

Κατερίνα: Δείξτε μου το ένταλμα σας παρακαλώ. Είμαι δικηγόρος. Θέλω να δω με ποιες προϋποθέσεις θέλετε να μπείτε μέσα στο σπίτι.

Αλέξης: Κατερίνα δεν χρειάζεται να με καλύπτεις άλλο.... Δεν θέλω να κρύβομαι. Εδώ είμαι εγώ είμαι ο Αλέξης Παπαγεωργίου.... Μπορείτε να με συλλάβετε....

Κατερίνα: Περιμένετε.... Αλέξη....

Και έτσι οι αστυνομικοί με πήραν στο τμήμα... Και η ανάκριση ξεκίνησε με τον Υπαστυνόμο Δελλή. Έναν άντρα που εκτός από Υπαστυνόμος ήταν μπλεγμένος βαθιά μέσα σε όλη αυτή την υπόθεση.

Δελλής: Κύριε Παπαγεωργίου έχω ακούσει αυτή την υπόθεση. Εδώ και τόσους μήνες όλοι ασχολούνται μαζί σας και με την δολοφονία της γυναίκας σας. Πείτε μου λίγο για την υπόθεση.

Αλέξης: Όλα ξεκίνησαν από την υποτιθέμενη δολοφονία της γυναίκας μου. Με συνέλαβαν οι αρχές για κάτι που δεν έκανα. Δεν ξέρω ποιος προσπάθησε να την σκοτώσει. Αλλά όλοι κατηγόρησαν εμένα για υπαίτιο κι εγώ παρόλο που έλεγα ότι είμαι αθώος το δικαστήριο με έκρινε για ένοχο. Πριν την τελική δίκη σχεδίασα ένα σχέδιο. Βέβαια σε όλο αυτό ήμουν μόνος μου δεν είχα την παραμικρή βοήθεια από κανέναν. Και με την πρόφαση της βόμβας στις φυλακές έγινα φυγάς για να βρω τον δολοφόνο της γυναίκας μου και να αποδείξω την αθωότητα μου. Έτσι για να σταματήσουν να με αναζητάνε οι αρχές και να αποφύγω τον κίνδυνο να μπω ξανά στην φυλακή οργάνωσα τον θάνατο μου. Όλοι το πίστεψαν δεν υπήρχε άνθρωπος που να μην το μάθει αυτό το γεγονός κι εγώ τυχαία ανακάλυψα ότι η γυναίκα μου είναι ζωντανή κι ότι επειδή κάποιος που δεν γνωρίζαμε την καταδίωκε με την βοήθεια του πατέρα μου έμενε τόσο καιρό στο εξωτερικό.

Δελλής: Η κατάθεση σας μιλάει από μόνη της. Θα μείνετε σε ένα κελί μέχρι να επιβεβαιωθούν όλα αυτά κι από την γυναίκα σας Μελίνα Παπαγεωργίου.

Και κάπως έτσι βρέθηκα ξανά στη φυλακή. Αλλά αυτή την φορά δεν ήμουν μόνος. Στο απέναντι κελί ήταν ο Νίκος ο άντρας που με έστειλε στην φυλακή και ακριβώς στο διπλανό κελί ο πατέρας μου δηλαδή ο πατέρας της Μελίνας. Ο Μενέλαος Παπαγεωργίου. Και η μόνη μας σωτηρία η κατάθεση της Μελίνας και η παρέμβαση του Δελλή. Όσο για την Κατερίνα έπρεπε να δώσει την δική της μάχη για να μας υπερασπιστεί στο δικαστήριο.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now