Φυγάς ή Φυλακισμένος

13 0 0
                                    

Μελίνα και Κατερίνα

Μελίνα: Τι θέλεις εσύ έξω από το σπίτι μου ?

Κατερίνα: Τίποτα απλά...

Μελίνα: Απλά δεν σε πιστεύω δεν σε θεωρώ φίλη μου είσαι η αντίζηλος μου και όσο κι αν προσπαθώ να είμαι καλή μαζί σου και να μην μιλάω μου είναι δύσκολο το γεγονός ότι υπάρχεις ακόμα στο περιβάλλον του Αλέξη...

Κατερίνα: Εγώ είμαι πλέον μαζί με τον Νίκο. Ο Αλέξης υπήρξε στη ζωή μου και είναι αλήθεια ότι κάποτε τον αγάπησα όμως προσπαθώ να δω καθαρά και να μείνω μακριά του. Είμαι έτοιμη να κάνω μια νέα αρχή με τον Νίκο δεν έχεις να φοβάσαι από μένα τίποτα. Ο Αλέξης είναι δικός σου.

Μελίνα: Τι κρατάς στα χέρια σου ? Αυτά τα χάπια είναι του Αλέξη δεν είναι δικά σου. Που τα βρήκες ? Μπήκες μέσα στο σπίτι μας ? Αλλά πως ? Μίλα πριν φωνάξω την αστυνομία...

Κατερίνα: Ο Αλέξης μου έδωσε τα κλειδιά του σπιτιού σας. Ισχυρίζεται ότι δεν πάσχει από διπολική διαταραχή και ότι ο γιατρός της οικογένειας θέλει να του κάνει κακό. Απόδειξη θεωρεί αυτά τα χάπια τα οποία του προκαλούσαν τόσο καιρό παρενέργειες.

Μελίνα: Κι εγώ που είμαι σε όλο αυτό ? Γιατί εμπιστεύεται ακόμα εσένα ? Γιατί δεν μιλάει σε μένα ? Μην ξεχνάς ότι εγώ είμαι η γυναίκα του. Κατερίνα φύγε επιτέλους από την ζωή του.

Κατερίνα: Θα φύγω μην ανησυχείς. Όμως πρώτα θα τελειώσω μ αυτό που άρχισα. Δεν θα τον εγκαταλείψω τον Αλέξη. Θα βρω αποδείξεις και θα τον σώσω.

Μελίνα: Η καλή Κατερίνα που βοηθάει τους πάντες. Μα τι ειρωνεία ? Εσύ θα βοηθήσεις τον Αλέξη ? Εσύ που έμπλεξες με τον φίλο του ? Εσύ που δεν ξέρεις να ξεχωρίσεις ποιον άντρα αγαπάς ? Αν είχες λίγη αξιοπρέπεια δεν θα έμπλεκες με δυο φίλους.

Κατερίνα: Μιλάς εσύ που μέχρι χθες δεν ήξερες ποιανού είναι το παιδί σου ? Είσαι ίδια και χειρότερη από μένα γι αυτό πάψε να μιλάς και μην ασχολείσαι άλλο μαζί μου.

( Η Κατερίνα φεύγει ενώ η Μελίνα εκνευρισμένη πηγαίνει να βρει την μητέρα της και να της πει ότι δεν θα επισκεφθούν τελικά τον Αλέξη )

Μενέλαος και Αναστασία

Αναστασία: Σήμερα είδα τον γιο μας. Του μίλησα και κατάλαβα πόσο χρόνο χάσαμε. Τόσο καιρό μου έλειπε και δεν μπορούσα να του μιλήσω. Το ξέρω έγιναν τόσα πολλά όμως εγώ πιστεύω όσα λέει το παιδί μας. Ο Γιατρός κάτι λάθος κάνει δεν πρέπει να τον εμπιστεύεσαι. Μίλησε στους γνωστούς σου να τον πάρουμε σπίτι μας. Μενέλαε ακούς τι σου λέω ?

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now