Φυγάς ή Φυλακισμένος

15 0 0
                                    

Ιανουάριος 2019

Κατερίνα και ???

Κατερίνα: Σήμερα είναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου. Τελικά έκανα καλά που ήρθα κοντά σου εκείνο το βράδυ και σου είπα πως θέλω να είμαι μαζί σου.

???: Ήταν γραφτό αγάπη μου να είμαστε μαζί.... Εγώ σου το έλεγα συνεχώς αλλά εσύ δεν με πίστευες και σου το είπα εκείνο το βράδυ πως δεν θα σ αφήσω ποτέ ξανά.

Κατερίνα: Και τώρα να που έφτασε η ώρα να παντρευτούμε. Και ξεκαθαρίσαμε τα συναισθήματα μας και δεν υπάρχουν άλλες ενοχές για να νιώσουμε και ....

???: Και φτάνει απλά έλα κοντά μου και φίλησε με....

Έλενα και Μελίνα

Έλενα: Για πόσο καιρό θα είσαι σ αυτά τα χάλια ? Σκέψου το παιδί σου. Ο Αλέξης σε χρειάζεται.

Μελίνα: Άφησε με δεν είμαι καλά δεν το βλέπεις ? Με εγκατέλειψε. Έφυγε μακριά μου. Τόσο καιρό προσπαθούσα να ζητήσω την συγχώρεση του και να ζήσω μαζί του αλλά τι κατάφερα ? Να μείνω μόνη μου. Μόνη μου μ ένα μπουκάλι στο χέρι.

Έλενα: Σταμάτα μην πίνεις άλλο. Κάνεις κακό στον εαυτό σου.

Μελίνα: Φύγε άσε με μόνη μου. Φύγε μ ακούς μαμά φύγε. Βγες έξω φύγε.

Υπαστυνόμος Δελλής και Αναστασία

Αναστασία: Ποτέ δεν πίστευα ότι θα ήμουν τόσο ευτυχισμένη στη ζωή μου.

Δελλής: Παντρεύουμε την κόρη μας. Το παιδί μας είναι ευτυχισμένο. Η ευτυχία είναι όλη δική μας.

Ο Μενέλαος που είναι ?

Αναστασία: Πήγε να δει την κόρη του. Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Εμείς είμαστε ευτυχισμένοι όμως εκείνη έχασε την ευτυχία της.

Μενέλαος και Έλενα

Έλενα: Τι θέλεις εσύ εδώ ?

Μενέλαος: Ήρθα να δω την κόρη μου.

Έλενα: Μεγάλο λάθος... Δεν απέτρεψες αυτόν τον γάμο. Σήμερα το απόγευμα παντρεύεται ο Αλέξης με την Κατερίνα και η κόρη μας βυθίζεται στον πόνο κι εσύ τι κάνεις ? Ήρθες απλά να την δεις.

Μελίνα: Αυτοί οι δύο δεν είναι απλά μαζί ? Γι αυτό μου ζήτησε διαζύγιο για να την παντρευτεί ? Γιατί άφησες να μου το κάνει αυτό ? Γιατί ? Τον Αλέξη τον αγαπάω. Γιατί με σκοτώνει έτσι ? Γιατί ? Θα πάω να τον βρω.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now