Αλέξης και Κουτσαβάκης
Αλέξης: Εσύ με έσπρωξες.... Εσύ το έκανες....
Γιατρός Κουτσαβάκης: Δεν θυμάσαι καλά. Εγώ είμαι ο γιατρός σου έχεις παραισθήσεις παιδί μου.
Αλέξης: Και τότε γιατί μου ζήτησες συγνώμη ? Σε άκουσα και μην προσπαθείς να με κοροϊδέψεις ξανά. Απλά πες μου έναν λόγο που το έκανες όλο αυτό αλλιώς σου το ορκίζομαι θα τα πω όλα.
Γιατρός Κουτσαβάκης: Είσαι αδύναμος δεν μπορούμε να μιλήσουμε τώρα. Μην πεις τίποτα σε κανέναν. Κινδυνεύεις όμως όχι από μένα αλλά από τον Κωνσταντίνο Α. Όταν ανακτήσεις τις δυνάμεις σου θα σου τα εξηγήσω όλα. Δείξε μου εμπιστοσύνη Αλέξη. Σε παρακαλώ πολύ.
Αλέξης: Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Α ? Και τι θέλει από μένα ?
Γιατρός Κουτσαβάκης: Ο πατέρας του Νίκου Αρμενάκη. Θέλει εκδίκηση για τη ζωή που του στέρησαν.
Δότης Κ.Α Κατερίνα και Νίκος
Δότης Κ. Α: Χαίρομαι που βρήκες έστω και αργά την οικογένεια σου.
Κατερίνα: Όλο αυτό είναι δύσκολο και το γνωρίζουμε καλά όλοι μας όμως αποφασίσαμε να κάνουμε μια νέα αρχή όλοι μαζί σαν οικογένεια.
Νίκος: Δεν μου μίλησες για όλο αυτό. Έχω χάσει επεισόδια. Τι άλλο έχει συμβεί ?
Δότης Κ.Α: Όλα μικρέ θα τα μάθεις στην ώρα τους. Μην βιάζεσαι και κοίτα να αναρρώσεις.
Κατερίνα: Τέλος πάντων εγώ φεύγω θα πάω να δω τον Αλέξη. Σαγαπάω Νίκο.
Νίκος: Κι εγώ σαγαπάω. Και κοίτα με όλα θα πάνε καλά. Μην ανησυχείς.
Δότης Κ. Α: Ώρα να φεύγω κι εγώ. Νιώθω την ανάγκη να επισκεφτώ σήμερα τον τάφο της γυναίκας μου.
Νίκος: Όταν επιστρέψεις πέρνα από το δωμάτιο μου. Δεν ξέχασα όσα μου είπες θέλω να ακούσω και την υπόλοιπη ιστορία.
Δότης Κ.Α: Πες πως αυτό έγινε ήδη μικρέ... Θα είμαι σύντομα εδώ...
Μενέλαος και Ευστράτιος
Μενέλαος: Πρέπει να πάμε να βρούμε τον Κωνσταντίνο.
Ευστράτιος: Το ξέρω όμως δεν είναι στο δωμάτιο του. Πήγα και κοίταξα πριν από λίγο.
Μενέλαος: Ίσως επισκέφτηκε τον γιο του.
Ευστράτιος: Δεν είναι καλή ιδέα να πάμε από εκεί. Σκοπός είναι να τον πετύχουμε μόνο του. Αν μας δει κοντά στον γιο του θα βγει εκτός εαυτού και ίσως τινάξει τα πάντα στον αέρα.
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...