Και μετά τι έμενε να κάνω Αλέξη ? Έπρεπε να δεχτώ τη μοίρα μου. Ήμουν άρρωστος όχι στο σώμα αλλά στη ψυχή. Και η ψυχή δεν μπορούσε να θεραπεύσει το μυαλό μου. Με καταλαβαίνεις γιε μου ? Εγώ ευθύνομαι για όσα ακολούθησαν όμως δεν το επιδίωξα. Και μπορεί να πεις πως προσποιήθηκα πως ήθελα να γίνει όλο αυτό το κακό όμως δεν ήταν έτσι... Δεν ήξερα τι ήθελα ούτε τι σκοπό είχα να κάνω. Κι εσύ με γνωρίζεις καλύτερα απ τον καθένα γιατί είσαι το παιδί μου.
Αλέξης και Γιατρός Κουτσαβάκης
Αλέξης: Είμαι τρελός έτσι δεν είναι γιατρέ ? Δεν είμαι ο Αλέξης. Δεν γνωρίζω τον εαυτό μου. Η Κατερίνα που είναι ? Είναι καλά ? Ο Νίκος ζει ή μήπως πέθανε ?Πες μου να ξέρω γιατρέ πες μου.
Γιατρός Κουτσαβάκης: Τώρα είσαι σε καλά χέρια. Είσαι στην κλινική μου. Πίστεψε με παιδί μου αν μείνεις εδώ και ακολουθήσεις τις συμβουλές μου θα θεραπευτείς πλήρως. Θα νικήσουμε τον δεύτερο σου εαυτό. Θα νικήσουμε την διπολική διαταραχή.
Αλέξης: Η Κατερίνα ? Ο Νίκος ? Τι γίνεται μ αυτούς ? Δεν θέλω να είναι μαζί. Αγαπάω την Κατερίνα... Ο Νίκος είναι εχθρός μου. Μου πήρε την γυναίκα μου δεν θέλω να πάρει ξανά αυτούς που αγαπώ.
Γιατρός Κουτσαβάκης: Έγιναν πολλά. Η Κατερίνα όμως είναι καλά πίστεψε με και θα έρθει σύντομα να σε δει και στο νοσοκομείο. Όσο για τον Νίκο σήμερα γνωρίζει τον δότη που του έσωσε την ζωή.
Δότης Κ.Α και Νίκος
Νίκος: Τι εννοείς ? Αυτοί οι δύο ήταν οι φίλοι σου ? Πως ? Γιατί ?
Δότης Κ.Α: Όταν έφτασα στο νοσοκομείο ήμουν σε άθλια κατάσταση. Οι γιατροί δεν μου έδιναν ελπίδες για να ζήσω. Όμως εγώ ήμουν δυνατός και κατάφερα να επιβιώσω. Όμως ποτέ ξανά δεν θα μπορούσα να είμαι ο ίδιος. Υπέφερα από τα τραύματα και ο πόνος με άφησε καθηλωμένο σε ένα κρεβάτι τουλάχιστον για άλλους 6 μήνες. Το γεγονός θάφτηκε. Βοήθησαν οι οικογένειες τους να θαφτεί με κάποιο τρόπο και όλη την ευθύνη την έριξαν σε μένα χωρίς να ακουστούν τα ονόματα των γιων τους και έτσι διέδωσαν ότι κάηκα μαζί με το εμπόρευμα που ήθελα να μεταφέρω λόγω αφέλειας. Το όνομα μου σπιλώθηκε δίχως να φταίω κι όλοι κατηγορούσαν εμένα. Όμως αυτός ο άγνωστος με πίστεψε και με πήρε σπίτι του υπό την προστασία του. Ήταν γιατρός και βοήθησε στην εξέλιξη της θεραπείας μου. Τα τραύματα μου επουλώθηκαν όμως τα σημάδια έμειναν να μου θυμίζουν το πόσο αφελής ήμουν εκείνη την εποχή ώστε να πιστέψω σ αυτήν τη φιλία.
Νίκος: Και μετά τι έκανες ? Γιατί εξαφανίστηκες ? Γιατί δεν γύρισες να πάρεις την εκδίκηση σου ? Γιατί τους άφησες ατιμώρητους ?
Δότης Κ.Α: Γιατί δεν είχα λόγο για να ζήσω. Γιατί δεν υπήρχε ελπίδα. Γιατί μου στέρησαν τα πάντα κι εγώ για δεύτερη φορά έπεσα μέσα στη παγίδα τους. Νόμιζα πως εκτός από την γυναίκα μου έχασα και το παιδί μου όμως πρόσφατα ανακάλυψα ότι αυτό δεν ισχύει. Αντίθετα μόλις γέννησε η γυναίκα μου αφού πέθανε το πήραν και το έδωσαν σε μια άλλη οικογένεια να το μεγαλώσει όμως στα χαρτιά θεώρησαν όλοι ότι ήταν νεκρό.
Νίκος: Είναι πολύ άσχημη η ιστορία σου κύριε Κωνσταντίνε Α όμως νομίζω ότι για κάποιο λόγο θέλω να την ακούσω ολόκληρη.
Δότης Κ.Α: Θα την ακούσεις όλη και θα μάθεις πράγματα που δεν μπορούσες να περιμένεις. Δυστυχώς εγώ είμαι το κλειδί της ζωής σου. Κι από εδώ και πέρα τίποτα για κανέναν δεν θα είναι ξανά το ίδιο.
Μελίνα και Κατερίνα
Μελίνα: Γιατί δεν μπαίνεις μέσα στο δωμάτιο ?
Κατερίνα: Φοβάμαι δεν θέλω να τον δω έτσι... Αυτή η κατάσταση με τρομάζει.
Μελίνα: Είναι άσχημο να περιμένουμε και οι δυο μας για τον ίδιο άντρα.
Κατερίνα: Δεν ξέρω τι να κάνω. Αγαπάω τον Αλέξη αλλά με τον Νίκο νιώθω πλέον διαφορετικά.
Μελίνα: Είναι μοιραίο να έχουμε σχέση με τους ίδιους άντρες. Μάλιστα έχουμε μπλεχτεί τόσο πολύ οικογενειακά μαζί τους που στο τέλος δεν θα μου φανεί απίθανο αν εμείς οι δύο είμαστε και αδέρφια.
Κατερίνα: Δεν είμαστε αδέρφια αυτό είναι σίγουρο αλλά ούτε και αντίπαλοι είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο. Όλοι θέλουμε το καλό του Αλέξη. Κι αυτό είναι το πιο σημαντικό απ όλα.
Μελίνα: Πάντως χαίρομαι που βρήκες την οικογένεια σου. Εγώ βρήκα τον πατέρα που δεν είχα ποτέ κι εσύ την μητέρα που θεωρούσες χρόνια νεκρή.
Κατερίνα: Όμως έτσι ο Αλέξης έχασε τα πάντα. Και τους δυο γονείς που θεωρούσε δικούς του. Στην ουσία εμείς οι δύο του κλέψαμε τη ζωή. Δεν ξέρει πια τι είναι αλήθεια και τι ψέματα. Η μια βόμβα ήρθε πίσω από την άλλη γι αυτό αρρώστησε. Γι αυτό έχασε την προσωπικότητα του.
Μελίνα: Οι ενοχές μου δεν σβήνονται. Ότι και να συμβεί στον Αλέξη εγώ είμαι υπεύθυνη γι αυτό γιατί εγώ τον έσπρωξα στην καταστροφή.
Ξαφνικά ακούγεται ένας θόρυβος....
Ο Μενέλαος και ο Υπαστυνόμος Δελλής τρέχουν προς το δωμάτιο του Αλέξη και βλέπουν σπασμένο το παράθυρο.... Αμέσως τρέχουν προς το ίδιο μέρος η Αναστασία η Μελίνα και η Κατερίνα και πηγαίνουν προς το μπαλκόνι του δωματίου.
Κάτω στο έδαφος βρίσκεται αιμόφυρτος ο Αλέξης καθώς έχει πηδήξει από το παράθυρο....
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...