Φυγάς ή Φυλακισμένος

13 0 0
                                    

Νίκος και Μελίνα + Αλέξης και Κατερίνα

Νίκος: Μελίνα γιατί είσαι χλωμή ? Τι έγινε ? Μήπως ο Αλέξης έπαθε κάτι ?

Μελίνα: Κοίτα μόνος σου. Από εδώ η κοπέλα σου που μέχρι χθες μου έλεγε ότι ο Αλέξης είναι δικός μου κι ότι θα κάνει μια νέα αρχή μαζί σου. Καμαρώστε την Κατερίνα που παίζει με τις ζωές των ανθρώπων.

Κατερίνα: Να σου εξηγήσω Νίκο. Δεν είναι έτσι όπως νομίζεις.... Απλά...

Νίκος: Απλά σκάσε.... Τόσο καιρό δεν βλέπεις πως σαγαπάω ? Πως για σένα παράτησα τα πάντα και άλλαξα την ζωή μου για χάρη σου... Δεν βλέπεις ότι για σένα έγινα ένας άλλος άνθρωπος ?

Κατερίνα: Νίκο το ξέρω τα έκανα όλα λάθος. Όμως προσπαθώ μα κάτι γίνεται και πάντα γυρίζω στον Αλέξη. Δεν μπορώ να τον αφήσω είμαι αδύναμη μπροστά του πίστεψε με...

Αλέξης: Το ήξερες από την αρχή ότι αγαπάει εμένα. Εσύ μπλέκεσαι συνεχώς στα πόδια μας. Σου το είπα χιλιάδες φορές ότι η Κατερίνα είναι για μένα η γυναίκα της ζωής μου...

Μελίνα: Η γυναίκα της ζωής σου έτσι Αλέξη ? Για ξαναπέστο άλλη μια φορά μπας και το βάλω κι εγώ στο μυαλό μου. Μίλα ρε αλήτη μίλα εγώ φταίω που σαγαπάω σαν τρελή και που με κατηγορώ κάθε μέρα για τα λάθη μου. Για πόσο θα το πληρώνω όλο αυτό για πόσο ?

( Η Μελίνα φεύγει από το νοσοκομείο )

Κατερίνα: Νίκο πάμε να μιλήσουμε... Σε παρακαλώ άκουσε με...

Νίκος: Για μένα έχεις τελειώσει. Από σήμερα δεν θέλω να σε ξέρω...

( Ο Νίκος φεύγει από το δωμάτιο του Αλέξη )

Αλέξης: Άφησε τον να ηρεμήσει. Με τον καιρό θα καταλάβει...

Κατερίνα: Άφησε με ήσυχη εσύ φταις για όλα. Γιατί με φίλησες ? Γιατί μπλέκεσαι στη ζωή μου ? Δεν έπρεπε να έρθω εδώ ούτε να σε βοηθήσω.... Όλα μαζί σου είναι ένα λάθος.

Αλέξης: Όσο το ήθελα εγώ άλλο τόσο το ήθελες κι εσύ. Αν δεν με ήθελες δεν θα με άφηνες να σε φιλήσω... Λοιπόν σταμάτα να ρίχνεις το φταίξιμο σε μένα και παραδέξου επιτέλους ότι σε τίποτα δεν διαφέρεις κι εσύ από την Μελίνα. Όπως εκείνη έμπλεξε με δυο φίλους το ίδιο ακριβώς έκανες κι εσύ. Αυτή είσαι....

( Η Κατερίνα χαστουκίζει τον Αλέξη και είναι έτοιμη να φύγει από το νοσοκομείο )

Αναστασία και Μενέλαος

Μενέλαος: Πάμε να πούμε στον Αλέξη τα ευχάριστα...

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now