Φυγάς ή Φυλακισμένος

7 0 0
                                    

Κατερίνα: Υπαστυνόμε Δελλή τι είναι αυτά που ακούω ? Ήξερες όλη την αλήθεια και δεν μιλούσες τόσο καιρό. Άρα έπαιζες πολύ καλά κι εσύ τον ρόλο σου.

Υπαστυνόμος Δελλής: Κατερίνα....

Μελίνα: Τι να μιλήσει και τι να πει αφού είναι το τσιράκι του Νίκου.

Νίκος: Εσένα δεν σε παίρνει πάψε μην μιλάς.

Αλέξης: Εγώ ήρθε η ώρα όμως να πω την τελευταία μου κουβέντα...

Νίκος: Ώστε είσαι ζωντανός ? Εσύ υποτίθεται πέθανες στις φλόγες του αυτοκινήτου.... Αλλά απ ότι φαίνεται είχες σχέδιο αλλά απορώ πως κατάφερες και βγήκες από τη φυλακή και πως σκηνοθέτησες τόσο καλά τον θάνατο σου.

Αλέξης: Πως τολμάς και μιλάς ? Εσύ μου κατέστρεψες την ζωή. Εσύ τα έφτιαξες με την γυναίκα μου και με συκοφάντησες στο δικαστήριο για να κριθώ ένοχος. Εσύ δεν ήσουν ποτέ πραγματικός μου φίλος ήσουν ένας εχθρός που δεν έβλεπα. Και τώρα τολμάς και ρωτάς ποιος με βοήθησε ?

Κατερίνα: Για να σου λυθεί η απορία εγώ τον βοήθησα... Μπήκα στη φυλακή σαν κρατούμενη με σκοπό να βρω στοιχεία και να τον αθωώσω. Πίστευα από την αρχή ότι δεν είναι ένοχος και πως κάποιος τον συκοφάντησε κι απ ότι φαίνεται δεν είχα άδικο.... Όμως το σχέδιο μου το χάλασε ο καλός μου πατέρας ο Υπαστυνόμος Δελλής. Έτσι βγήκα από την φυλακή και μετά τον βοήθησα να δραπετεύσει και να ψάξει για τον δολοφόνο της γυναίκας του. Όμως η αλήθεια ήταν ένα βήμα πιο μπροστά από εμάς.

Μελίνα: Και κάπως έτσι σήμερα βρισκόμαστε όλοι αντιμέτωποι ο ένας με τον άλλον. Ο Αλέξης δεν πέθανε ποτέ κι εγώ τι κι αν προσπάθησε ο Νίκος να με σκοτώσει είμαι ζωντανή και τώρα ήρθε η ώρα να μιλήσουμε ανοιχτά. Τέλος τα ψέματα.... Έφτασε η στιγμή όλοι να αντιμετωπίσουμε την αλήθεια.

Υπαστυνόμος Δελλής: Κατερίνα καλύτερα εμείς να πάμε λιγάκι έξω να μιλήσουμε....

Κατερίνα: Δεν έχω να πω τίποτα μαζί σου. Το ήξερα πως είσαι ύπουλος και διπλωμάτης όμως δεν πίστευα ποτέ πως ένας Υπαστυνόμος θα γινόταν εγκληματίας. Εσύ κάποτε ήσουν το πρότυπο μου όμως τώρα δεν είσαι...

Υπαστυνόμος Δελλής: Δεν ξέρεις όλη την αλήθεια δεν ξέρεις τον λόγο που τον βοήθησα δεν ξέρεις τίποτα σε παρακαλώ παιδί μου πάμε λιγάκι έξω να μιλήσουμε.....

Κατερίνα: Εντάξει πάμε να δούμε τι άλλο ψέμα θα μου πεις για να καλύψεις τις παρανομίες σου.....

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now