Φυγάς ή Φυλακισμένος

27 0 0
                                    

Μενέλαος και Έλενα

Μενέλαος: Έναν χρόνο υπομονή μπόρεσε να κάνει η κόρη σου. Δεν άντεξε να μείνει στο εξωτερικό δεν σκέφτεται την ασφάλεια της.

Έλενα: Το παιδί μας υποφέρει αγάπησε τον Αλέξη αλλά τα λάθη της την πρόδωσαν και τώρα έχει ενοχές. Θέλει να μείνει εδώ για να επισκέπτεται τον τάφο του Αλέξη.

Μενέλαος: Αυτό όμως δεν πρόκειται να τον γυρίσει πίσω ούτε και να αποδείξει την αθωότητα του. Κι εκείνη κινδυνεύει από τον Νίκο δεν μπορεί να πάει στην αστυνομία και να πει την αλήθεια.

Μελίνα: Αυτό θέλω να κάνω γι αυτό γύρισα για να αντιμετωπίσω τους φόβους μου δεν μπορώ να κρύβομαι και δεν θέλω να σπιλώνω άλλο την μνήμη του Αλέξη.

Μενέλαος: Δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι που θα σε βάλει σε κίνδυνο. Σκέψου το παιδί σου. Ήδη έδωσες το όνομα του κι αυτό μια τιμή είναι για να τον θυμάσαι.

Μελίνα: Κανείς δεν θα μάθει για το παιδί. Θα προστατέψω τον Αλέξη από όλους κι απ όλα. Ο γιος μου θέλω να είναι περήφανος για μένα όταν μεγαλώσει δεν θέλω να βρίσκομαι άλλο στην σκιά ενός ψέματος.

Κατερίνα και Αλέξης

Κατερίνα: Πρέπει να σου μιλήσω...

Αλέξης: Έγινε κάτι ?

Κατερίνα: Βρέθηκε μια γυναίκα που μοιάζει με την γυναίκα σου. Βρήκα την ταυτότητα της. Την λένε Μαρίνα Χατζηιωάννου. Έχει ένα αγοράκι ενός έτους και τον έχει ονομάσει Αλέξη. Και πιστεύω πως αυτή η γυναίκα έχει πλαστά χαρτιά και πιθανότατα παίζει να είναι η γυναίκα σου.

Αλέξης: Κατερίνα τα πιστεύεις αυτά που λες ? Η γυναίκα μου έχει πεθάνει. Το ξέρω πως θέλεις να με σώσεις αλλά δεν μπορείς να το κάνεις με το να κατασκευάζεις διάφορες ιστορίες για την γυναίκα μου. Η Μελίνα μου έχει πεθάνει. Κανείς δεν μπορεί να την φέρει πίσω ούτε καν αυτή η γυναίκα που της μοιάζει.

Κατερίνα: Εγώ θα την βρω την αλήθεια. Η γυναίκα σου παίζει να είναι αυτή ως και 50% και θα το ανακαλύψω.

Αλέξης: Μην ξεχνάς όμως ότι το άλλο 50% ανήκει στην κατηγορία να μην είναι. Γι αυτό σταμάτα να ασχολείσαι...

Υπαστυνόμος Δελλής και Νίκος

Νίκος: Έλα τι έγινε ?

Υπαστυνόμος Δελλής: Βρήκα την ταυτότητα αυτής της γυναίκας. Είναι πλαστή. Την βοήθησε ο Μενέλαος Παπαγεωργίου να φύγει στο εξωτερικό με το όνομα Μαρίνα Χατζηιωάννου. Έχει έναν γιο ενός έτους και τον μεγαλώνει μαζί με την μητέρα της. Έμεινε εκεί για έναν χρόνο. Μόλις γύρισε επισκέφτηκε τον τάφο του Αλέξη. Και το όνομα της είναι Μελίνα Νικολάου. Λυπάμαι που στο λέω αλλά η Μελίνα είναι ζωντανή και τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να την πειράξουμε γιατί μπήκε στο παιχνίδι η μητέρα της αλλά και ο Μενέλαος.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now