Φυγάς ή Φυλακισμένος

14 0 0
                                    

Και τελικά όσο δύσκολο κι αν φαινόταν όλο αυτό πήρα την απόφαση μου. Την ήθελα τόσο πολύ που σήμερα δεν θα την άφηνα να φύγει. Την ήθελα μόνο δικιά μου.

Κατερίνα: Ακόμα το σκέφτεσαι ? Ναι ή Όχι δεν είναι και τόσο δύσκολο.

Αλέξης: Πιστεύω πως είναι νωρίς. Σήμερα φιληθήκαμε πώς να κοιμηθούμε μαζί ?

Κατερίνα: Δεν θα σε κατηγορήσω για αποπλάνηση μην αγχώνεσαι είμαι μεγάλη γυναίκα και ξέρω τι ζητάω από την ζωή μου.

Αλέξης: Και τι ζητάς ? Να σε ρίξω στο κρεβάτι από την πρώτη μέρα ?

Κατερίνα: Είναι γελοίο όλο αυτό να το συζητάμε. Απλά είναι τα πράγματα εσύ όμως τα κάνεις δύσκολα. Με θέλεις ή δεν με θέλεις ?

Αλέξης: Σε θέλω αλλά....

Κατερίνα: Δεν έχει αλλά θα το κάνεις μαζί μου... Εδώ και τώρα εξάλλου δεν είναι η πρώτη μου φορά και γνωριζόμαστε εδώ και καιρό μέσα από την φυλακή.

Αλέξης: Δεν μπορώ να σου αντισταθώ δεν θα σκέφτομαι άλλο τις συνέπειες.

Κατερίνα: Μόνο καλό μπορεί να έχουν αυτές οι συνέπειες δεν αντέχω άλλο σκάσε επιτέλους και φίλα με...

( Κατερίνα και Αλέξης κάνουν για πρώτη φορά έρωτα μαζί )

Υπαστυνόμος Δελλής και Αναστασία

Αναστασία: Έτοιμα και τα καφεδάκια μας... Σε ακούω Στράτο. Τι θέλεις να μου πεις ?

Υπαστυνόμος Δελλής: Καταρχήν συλλυπητήρια είναι πολύ άσχημο γεγονός να χάνεις το παιδί σου... Το ξέρω πως περνάς δύσκολα απλά επειδή τόσο καιρό σαν υπαστυνόμος ακούω να λέγονται πολλά στο τμήμα θέλησα να ψάξω μόνος μου κάποια πράγματα για την υπόθεση για να αθωώσω τον γιο σου επειδή κάποτε αλλά και μέχρι τώρα συνεχίζω να σαγαπάω.

Αναστασία: Και βρήκες κάτι ? Πες μου Στράτο. Θέλω να ξέρω ότι αφορά το παιδί μου.

Υπαστυνόμος Δελλής: Βρήκα κάτι αλλά δεν θα σου αρέσει καθόλου όταν το ακούσεις. Όμως πρέπει να το ξέρεις.

Αναστασία: Μην διστάζεις μίλησε μου...

Υπαστυνόμος Δελλής: Η Μελίνα είναι ζωντανή δεν δολοφονήθηκε. Αντίθετα όποιος προσπάθησε να την σκοτώσει δεν τα κατάφερε και έζησε και εκείνη και το παιδί της.

Αναστασία: Και τότε γιατί δεν ήρθε να πει την αλήθεια για να αθωωθεί ο γιος μου ?

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now