Φυγάς ή Φυλακισμένος

17 0 0
                                    

Πριν από 40 χρόνια

Ευστράτιος Δελλής: Μενέλαε αγαπάω μια κοπέλα είναι όμορφη κι από καλή οικογένεια την λένε Αναστασία εδώ και καιρό βγαίνουμε μαζί...

Μενέλαος Παπαγεωργίου: Εγώ είμαι με την Έλενα αλλά δεν το βλέπω για πολύ μάλλον θα χωρίσουμε...

Ευστράτιος Δελλής: Κρίμα γιατί φίλε είστε πολύ ωραίο ζευγάρι....

Μενέλαος Παπαγεωργίου: Πως γνώρισες την Αναστασία εσύ ?

Ευστράτιος: Επεισοδιακά πήγαν να την ληστέψουν και της έσωσα την ζωή...

Μενέλαος: Καρδιοκατακτητή μου εσύ...

Ευστράτιος: Γίναμε φίλοι αλλά εγώ την ερωτεύομαι όλο και πιο πολύ...

Μενέλαος: Μακάρι να την κερδίσεις.

Έναν χρόνο αργότερα

Αναστασία: Στράτο είμαι ερωτευμένη γνώρισα ένα αγόρι...

Ευστράτιος: 1 χρόνο προσπαθώ να με ερωτευτείς αλλά τίποτα τι παραπάνω έκανε αυτός και τον ερωτεύτηκες ?

Αναστασία: Τίποτα το ιδιαίτερο απλά τον ερωτεύτηκα...

Ευστράτιος: Και τι ξέρεις γι αυτόν ? Μπορεί να είναι με άλλη και να μην θέλει εσένα.

Αναστασία: Με θέλει μου το λέει συνέχεια ... Και έχει χωρίσει εδώ και έναν χρόνο με την κοπέλα του κι από τότε δεν συναντήθηκαν ποτέ.

Ευστράτιος: Ελπίζω να μην πληγωθείς....

Αναστασία: Θα σου τον γνωρίσω σύντομα και όχι δεν θα με πληγώσει μ αγαπάει πολύ δεν μπορεί να μου το κάνει αυτό.

Λίγες μέρες αργότερα

Μενέλαος: Γνώρισα μια γυναίκα την λένε Αναστασία. Είναι όμορφη κι από καλή οικογένεια. Νιώθω ότι την αγαπάω.

Ευστράτιος: Και η Έλενα ?

Μενέλαος: Με την Έλενα χωρίσαμε εδώ και έναν χρόνο.

Ευστράτιος: Δεν μου το είχες πει...

Μενέλαος: Επειδή χαθήκαμε δεν καταφέραμε να μιλήσουμε καθόλου...

Ευστράτιος: Εσύ χάθηκες όχι εγώ. Μήπως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε τώρα ?

Μενέλαος: Τι εννοείς ?

Ευστράτιος: Σας είδα.. Έχεις συνειδητοποιήσει τόσο καιρό πως κολλάς στην γυναίκα που αγαπάω ?
Μενέλαος: Τι λες τώρα φίλε ? Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα...

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now