Φυγάς ή Φυλακισμένος

15 0 0
                                    

Αλέξης και Κατερίνα

Αλέξης: Τι ακριβώς έγινε ? Πες μου τι σου είπε...

Κατερίνα: Ότι θέλει να αναλάβω το διαζύγιο της τίποτα παραπάνω...

Αλέξης: Και πότε θα συναντηθείς μαζί της ?

Κατερίνα: Όποτε θελήσεις εσύ θα πάω να την δω.

Αλέξης: Κάντο το συντομότερο δυνατόν. Θέλω να μάθω τι συμβαίνει.

Κατερίνα: Θα επικοινωνήσω αύριο μαζί της. Αλέξη είμαι δίπλα σου μην αγχώνεσαι όλα καλά θα πάνε...

Αλέξης: Κι αν δεν πάνε καλά τα πράγματα ?

Κατερίνα: Τέρμα οι ανασφάλειες εγώ και πάλι θα είμαι δίπλα σου. Δεν θα σ αφήσω ποτέ... Υπόσχεση.

Αλέξης: Υπόσχεση.

( Αλέξης και Κατερίνα αγκαλιάζονται και φιλιούνται )

Στο σπίτι Αναστασία και Μενέλαος

Μενέλαος: Αναστασία που είσαι ? Γύρισα στο σπίτι.

Αναστασία: Δεν χρειάζεται πλέον να υποκρίνεσαι ήρθε η ώρα να πέσουν οι μάσκες νομίζω. Τα ξέρω όλα. Και θέλω να απομακρυνθώ από σένα. Θέλω διαζύγιο.

Μενέλαος: Τι λες Αναστασία ? Είσαι σοβαρή τώρα ? Γιατί θέλεις διαζύγιο ?

Αναστασία: Γιατί μ άφησες να ζω μέσα στο ψέμα. Γιατί έχεις μια κόρη και μου το έκρυψες.

Μενέλαος: Κι εγώ πρόσφατα το έμαθα δεν το ήξερα. Σαγαπάω και δεν θέλω να σε χάσω.

Αναστασία: Τώρα πάει τελείωσε με έχασες και ευθύνεσαι εσύ γι αυτό.

Μενέλαος: Αναστασία... ?

Αναστασία: Πάψε δεν χρειάζονται αλλά λόγια... Τέλος...

Εταιρεία Υπαστυνόμος Δελλής και Νίκος

Νίκος: Ωραία τα κατάφερες. Τους χώρισες τελικά.

Υπαστυνόμος Δελλής: Εγώ δεν έκανα τίποτα μόνος του τα κατάφερε. Δεν ξέρω αν θα χωρίσει μαζί του όμως δεν θα είναι ποτέ όπως ήταν παλιά.

Νίκος: Τι λόγο έχεις και θέλεις να τον εκδικηθείς ?

Υπαστυνόμος Δελλής: Απλά αγάπησε την λάθος γυναίκα. Αγάπησε την Αναστασία κι αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για να τον εκδικηθώ.

Νίκος: Εκδικείσαι για μια χαμένη αγάπη ? Ξέρεις να αγαπάς κι εσύ υπαστυνόμε Δελλή ?

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now