Φυγάς ή Φυλακισμένος

10 0 0
                                    

Κατερίνα και Αλέξης

Κατερίνα: Κλείσε το τηλέφωνο. Έρχομαι από εκεί Αλέξη...

Αλέξης: Εντάξει σε περιμένω... Έγινε κάτι Κατερίνα ?

Κατερίνα: Θα σου πω από κοντά. Δεν λέγονται όλα αυτά από το τηλέφωνο...

Αλέξης: Ανησυχώ... Αλλά εντάξει θα σε περιμένω.

Μενέλαος και Αναστασία

Αναστασία: Δεν έφυγες ακόμα από το σπίτι ?

Μενέλαος: Όχι σε περίμενα. Τι έγινε ? Που ήσουν ?

Αναστασία: Πήγα σε δικηγόρο. Θα καταθέσω αίτηση διαζυγίου.

Μενέλαος: Άκουσε με σαγαπάω ότι σου είπε ο Δελλής δεν ισχύει. Σου τα είπε με τον δικό του τρόπο για να σε απομακρύνει από μένα.

Αναστασία: Δεν με απομάκρυνε αυτός από σένα αλλά τα ψέματα σου.

Μενέλαος: Δεν είχα επιλογή. Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά και έπρεπε να πάρω κάποιες αποφάσεις.

Αναστασία: Σε εμπιστευόμουν αλλά εσύ δεν με εμπιστεύτηκες ποτέ. Μενέλαε η σχέση μας έχει τελειώσει και τίποτα δεν μας ενώνει πια.

Κατερίνα και Αλέξης

Αλέξης: Γιατί είσαι χλωμή ? Τι έγινε ? Πιες λίγο νερό να συνέλθεις.

Κατερίνα: Σε ευχαριστώ. Αλέξη έγιναν τόσα πολλά που δεν ξέρω πώς να στα πω.

Αλέξης: Τι σου είπε η μητέρα μου ?

Κατερίνα: Πρέπει να φανείς δυνατός. Άκουσε με...

Αλέξης: Σε ακούω. Πες μου.

Κατερίνα: Η Αναστασία καταθέτει αίτηση διαζυγίου γιατί ο Μενέλαος βοήθησε την Έλενα να κρύψει την κόρη της στο εξωτερικό και άφησε να σε κατηγορούν άδικα ενώ είναι ζωντανή.

Αλέξης: Ναι καταλαβαίνω. Αλλά γιατί το έκανε αυτό ο πατέρας μου ? Τι λόγο είχε ?

Κατερίνα: Εδώ θέλω να φανείς ψύχραιμος. Ο Μενέλαος πριν παντρευτεί την Αναστασία διατηρούσε σχέση με την Έλενα. Με εκείνη απέκτησε μια κόρη την Μελίνα δηλαδή την γυναίκα σου.

Αλέξης: Στάσου τι λες τώρα ? Εγώ και η Μελίνα είμαστε αδέρφια ? Τι ακριβώς λες Κατερίνα ? Δεν γίνεται είμαστε παντρεμένοι.

Κατερίνα: Όχι δεν είστε αδέρφια. Εσύ δεν είσαι παιδί της Αναστασίας και του Μενέλαου. Είσαι υιοθετημένος. Η Αναστασία πριν υιοθετήσει εσένα έχασε ένα παιδί μια κόρη από αναπνευστικά προβλήματα και μετά ο Μενέλαος για να μην στεναχωριέται της πρότεινε να υιοθετήσουν ένα παιδί και υιοθέτησαν εσένα.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Onde histórias criam vida. Descubra agora