Κατερίνα και Αλέξης
Κατερίνα: Δεν μπορείς να καταστρέψεις τον πατέρα σου. Δεν μπορείς να αλλάξεις. Είσαι ο Αλέξης Παπαγεωργίου κι αυτό δεν αλλάζει δεν μπορείς να γίνεις κάποιος άλλος άνθρωπος μόνο και μόνο επειδή σε πρόδωσε μια γυναίκα.
Αλέξης: Κατερίνα δεν με πρόδωσε μόνο μια γυναίκα όπως λες. Με πρόδωσε ο κολλητός μου με πρόδωσε ο πατέρας μου. Όλοι ενώ ήξεραν ότι εγώ υπέφερα αδιαφορούσαν σαν να ήθελαν να με κρατήσουν μέσα στη φυλακή.
Κατερίνα: Και τι μ αυτό τώρα ? Με το να εκδικηθείς τι θα καταλάβεις ? Έτσι νομίζεις θα δικαιωθείς ? Με το να γίνεις ίδιος σαν όλους τους άλλους ?
Αλέξης: Σταμάτα να μου φωνάζεις δεν είσαι τίποτα για μένα μόνο μια απλή δικηγόρος. Μην μπερδεύεσαι μέσα στη ζωή μου.
Κατερίνα: Συγνώμη Αλέξη αλλά νόμιζα ότι για σένα είμαι κάτι παραπάνω όπως μια φίλη για να σου συμπαραστέκεται.
Αλέξης: Δεν χρειάζομαι συμπαράσταση από κανέναν. Δεν είσαι φίλη μου είσαι μια δικηγόρος που προσπαθεί να αθωώσει έναν δολοφόνο ίσως για δημοσιότητα ίσως για χρήματα δεν ξέρω τι πάντως δεν είσαι τίποτα για μένα.
Κατερίνα: Λυπάμαι τόσο που σκέφτεσαι έτσι για μένα. Πάω στο δωμάτιο μου.
Αναστασία και Μενέλαος
Αναστασία: Που ήσουν όλη τη μέρα χθες ? Νιώθω ότι μου κρύβεις πράγματα. Μη με κρατάς απέξω μίλησε μου Μενέλαε. Είμαι γυναίκα σου θέλω να με εμπιστεύεσαι πρέπει να με εμπιστεύεσαι γιατί έχεις μόνο εμένα.
Μενέλαος: Ποτέ δεν έχασα την εμπιστοσύνη μου σε σένα. Απλά αποφάσισα να γίνω πιο ενεργός στην εταιρεία και έτσι τρέχω με όλα αυτά τα ζητήματα. Ξέρεις είναι πολύ νέος ο Νίκος και δεν τον εμπιστεύομαι είναι επιπόλαιος σκέφτεται μόνο το χρήμα και ίσως πέσει σε κάποια απόφαση έξω. Έτσι σκέφτομαι να γυρίσω πίσω στη θέση του γιου μας.
Αναστασία: Εσύ σκέφτεσαι την δουλειά κι εγώ σκέφτομαι το παιδί μας. Δεν μπορώ να αντέξω χωρίς τον Αλέξη μου. Όμως κάποιος πρέπει να βρει το κουράγιο να σκεφτεί και για τα υπόλοιπα. Εγώ όμως δεν έχω την δύναμη να το κάνω Μενέλαε.
Μενέλαος: Άστα όλα επάνω μου Αναστασία. Σταμάτα να πικραίνεσαι και σκέψου την υγεία σου. Πρέπει να παίρνεις τα φάρμακα σου για να είσαι δυνατή από τότε που πέθανε ο Αλέξης μας έχεις γίνει πολύ αδύναμη.
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...