Πριν από 40 χρόνια
Νεαρός Κουτσαβάκης: Ποιος είναι αυτός πατέρα ?
Γιατρός Κουτσαβάκης: Είναι ένας ασθενής μου. Χρειάζεται την βοήθεια μου. Είστε περίπου στην ίδια ηλικία θα κάνετε καλή παρέα νομίζω. Ο Κωνσταντίνος Α έχει κοφτερό μυαλό.
Νεαρός Κουτσαβάκης: Γιατί είναι καλυμμένος με τόσους πολλούς επιδέσμους ?
Γιατρός Κουτσαβάκης: Γιατί κάποιοι νεαροί έπαιξαν με την ζωή του. Και έτσι αυτός ο άντρας καταδικάζεται από εδώ και πέρα να κρύβεται για μια ζωή.
Νεαρός Κουτσαβάκης: Ποιοι έπαιξαν μαζί του και γιατί ? Τόσο χάλια είναι τα τραύματα σου ?
Γιατρός Κουτσαβάκης: Είναι τόσο χάλια τα τραύματα του που δεν μπορεί να μιλήσει. Θα μείνει μαζί μας. Όλοι θεωρούν δεδομένο τον θάνατο του. Όμως εμείς θα τον στηρίξουμε και θα πάρει την εκδίκηση που θέλει.
Νεαρός Κουτσαβάκης: Είναι δύσκολο κανείς να δεχτεί την μοίρα του. Δεν θα ρωτήσω πολλά αφού ο πατέρας μου σε συμπαθεί και πιστεύει όσα του είπες είμαι μαζί σου.
Μετά από λίγες μέρες....
Τροχαίο σημειώθηκε στις 6 το πρωί στην εθνική οδό. Ο Γιατρός Κουτσαβάκης Ελευθέριος άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο. Σύμφωνα με πληροφορίες ο γιατρός πήγαινε στο ιατρείο του λόγω επείγοντος περιστατικού όπου από αδιευκρίνιστες συνθήκες το όχημα του έπεσε στο γκρεμό. Περιμένετε για νεότερα στο έκτακτο μας δελτίο.
Γεώργιος Κουτσαβάκης: Ο Πατέρας μου.... Δεν είναι δυνατόν πως έγινε αυτό ? Γιατί ?
Κωνσταντίνος Α: Λυπάμαι πολύ.... Για όλα....
Σήμερα
Γεώργιος Κουτσαβάκης: Όταν έμαθα ότι για τον θάνατο του πατέρα μου ευθύνεται ο Παπαγεωργίου ήθελα να τον καταστρέψω όμως έκανα υπομονή μέχρι να έρθει η κατάλληλη ώρα. Τώρα δεν μπορώ άλλο να περιμένω θέλω να νιώσει ότι ένιωσα εγώ θέλω να δει πως είναι να χάνεις τους ανθρώπους που αγαπάς.
Κωνσταντίνος Α: Φορώντας αυτή τη μάσκα ποτέ δεν μπόρεσα να ξεχάσω το κακό που μου έκαναν. Οι ίδιοι άνθρωποι που μου στέρησαν την ζωή στέρησαν κι από σένα μια οικογένεια . Βλέπεις οι λάθος χειρισμοί έφεραν αυτά τα αποτελέσματα.
Γεώργιος Κουτσαβάκης: Τέλος πάντων φεύγω από εδώ μην μας καταλάβουν πάω να δω τον Αλέξη κι αμέσως μετά θα πάω να δω και τον γιο σου.
Νίκος και Κατερίνα
Νίκος: Άργησες να έρθεις. Νόμιζα πως με ξέχασες.
Κατερίνα: Δεν σε ξέχασα απλά έγιναν τόσα πολλά τόσα που θέλω να κλάψω μέσα στην αγκαλιά σου.
Νίκος: Με τρομάζεις. Σου έκανε κανείς κακό ?
Κατερίνα: Ο Αλέξης...
Νίκος: Ο Αλέξης τι ?
Κατερίνα: Κινδυνεύει η ζωή του. Βρίσκεται σε κώμα έπεσε από τον 2o όροφο του νοσοκομείου και όλοι λένε ότι δεν υπάρχει ελπίδα για να ζήσει.
Νίκος: Θέλω να τον δω. Πήγαινε με εκεί....
Κατερίνα: Δεν αφήνουν κανέναν να μπει στην εντατική. Έχει υποστεί τραύμα στο κρανίο. Είχε εγκεφαλική αιμορραγία και παρόλο που το χειρουργείο έγινε με επιτυχία η κατάσταση του παραμένει κρίσιμη.
Μενέλαος και Αναστασία
Αναστασία: Θέλω να γίνει καλά ο γιος μας. Μενέλαε σώσε το παιδί μας.
Μενέλαος: Ο Κουτσαβάκης είναι κορυφαίος στο είδος του. Θα σώσει τον Αλέξη πίστεψε με.
Γεώργιος Κουτσαβάκης: Ο Αλέξης είναι σταθερός μην ανησυχείτε. Έχει αρχίσει και αντιδρά με το περιβάλλον. Μας έχει εκπλήξει θετικά.
Υπαστυνόμος Δελλής: Μπράβο σου και δεν σου το είχα. Τελικά όντως είσαι κορυφαίος στο είδος σου.
Μενέλαος: Είδες Αναστασία το παιδί θα γίνει καλά με την βοήθεια του Γεώργιου. Είναι χρόνια γιατρός με εξαιρετική εμπειρία.
Αναστασία: Και πότε μπορούμε να τον δούμε ?
Γεώργιος Κουτσαβάκης: Αφήστε τον πρώτα να συνέλθει και μετά βλέπουμε πότε θα γίνει η πρώτη σας επίσκεψη....
Νίκος και Κατερίνα
Νίκος: Σαγαπάω Κατερίνα... Μου λείπεις πολύ. Σε θέλω πολύ.
Κατερίνα: Θέλω τόσο πολύ να είμαι μαζί σου όμως φοβάμαι να αφήσω τον εαυτό μου να παρασυρθεί. Δεν θέλω να σε χάσω.
Νίκος: Δεν θα με χάσεις στο υπόσχομαι θα είμαι εδώ για πάντα μόνο για σένα και όλα θα πάνε καλά θα το δεις.
Κατερίνα: Σαγαπάω κι εγώ πραγματικά.... Και....
Δότης Κ. Α: Συγνώμη διακόπτω κάτι ?
Νίκος: Περάστε... Κατερίνα να σου γνωρίσω....
Κατερίνα: Τον γνωρίζω τον κύριο Κωνσταντίνο Α.... Εκείνος μου αποκάλυψε ότι οι γονείς μου είναι ζωντανοί.
Νίκος: Και ποιοι τελικά είναι οι γονείς σου ?
Κατερίνα: Ο Υπαστυνόμος Δελλής και η Αναστασία Παπαγεωργίου είναι οι γονείς μου. Τους γνωρίζεις κι εσύ.
Γιατρός Κουτσαβάκης και Αλέξης
Γιατρός Κουτσαβάκης: Συγνώμη δεν μπορώ να σου κάνω κακό. Συγνώμη πατέρα αλλά αυτό το παιδί δεν μου φταίει σε τίποτα....
Αλέξης: Που βρίσκομαι ? Τι κάνεις εσύ εδώ ? Το θυμάμαι πολύ καλά εσύ με έσπρωξες...
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...