Φυγάς ή Φυλακισμένος

12 0 0
                                    

Αλέξης: Κατερίνα που είσαι ? Κατερίνα......

Κατερίνα: Αλέξη να σου εξηγήσω... Απλά ένα φιλί δώσαμε... Παρασύρθηκα.... Πίστεψε με εσένα αγαπάω....

Αλέξης: Γι αυτό ήσουν έτοιμη να ξαπλώσεις μαζί του στο κρεβάτι ? Επειδή εμένα αγαπάς ? Για τόσο ηλίθιο με περνάς ? Πες μου ξεκάθαρα τι τρέχει με τον Νίκο.

Κατερίνα: Με τον Νίκο δεν τρέχει τίποτα. Μια στιγμή αδυναμίας ήταν μόνο... Τι άλλο θέλεις να σου πω ?

Αλέξης: Κατερίνα γράψε τέλος δεν χρειάζεται να πεις τίποτα. Εγώ πλέον δεν σου έχω καμία εμπιστοσύνη. Μείνε με τον Νίκο. Εγώ φεύγω θα γυρίσω πίσω στη γυναίκα μου και το παιδί μας. Και μην τολμήσεις να εμφανιστείς ξανά στον δρόμο μου.

Κατερίνα: Αλέξη περίμενε.... Αλέξη....

( Ο Αλέξης πετάει τα κλειδιά στο πάτωμα και φεύγει από το σπίτι της Κατερίνας για να πάει να συναντήσει την Μελίνα )

Νίκος: Κατερίνα δεν σου αξίζει αυτός ο άνθρωπος.... Άκουσε με...

Κατερίνα: Νίκο σήκω και φύγε... Δεν υπάρχει δικαιολογία ο Αλέξης έχει δίκιο. Έκανα λάθος... Σε παρακαλώ φύγε....

Νίκος: Θα φύγω όμως να ξέρεις πως δεν θα σε εγκαταλείψω ποτέ. Είμαι εδώ για σένα και είμαι έτοιμος να αλλάξω κι αυτό θα σου το αποδείξω.

( Ο Νίκος φεύγει από το σπίτι της Κατερίνας για να πάει να συναντήσει τον Αλέξη )

1 ώρα Πριν

( Τηλεφώνημα Αλέξη σε Μελίνα )

Αλέξης: Μελίνα θέλω να σε δω....

Μελίνα: Εντάξει έρχομαι αμέσως να σε συναντήσω...

Αλέξης: Θα σε περιμένω... Έχουμε πολλά να πούμε εμείς οι δυο.

1 ώρα μετά

( Συνάντηση Αλέξη με Μελίνα )

Μελίνα: Τι θέλεις να μου πεις ?

Αλέξης: Θέλω να γυρίσω πίσω σε σένα. Θέλω να κάνουμε μια καινούργια αρχή. Θέλω να τα ξεχάσουμε όλα.

Μελίνα: Με κοροϊδεύεις ? Μέχρι πριν λίγες ώρες έκανες σαν τρελός για την Κατερίνα. Τώρα τι άλλαξε ??

Αλέξης: Σκέφτηκα καθαρά και δεν αξίζει για μια περιπέτεια της στιγμής να διαλύσω τον γάμο μας...

Μελίνα: Σαγαπάω... Θέλω να γυρίσεις πίσω σε μένα. Σε χρειάζομαι κι εγώ αλλά και το παιδί μας...

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now