Αλέξης: Μελίνα εγώ είμαι ο Αλέξης. Τι έγινε ? Ξαφνιάστηκες ?
Μελίνα: Αλέξη εσύ είσαι. Ο Αλέξης μου... Συγνώμη για όλα αγάπη μου. Συγχώρεσε με...
Αλέξης: Μια συγνώμη δεν είναι αρκετή για να σβηστεί το κακό που μου έκανες.
Μελίνα: Άσε με να σου εξηγήσω...
Αλέξης: Πάμε στο δάσος σ εκείνο το σπιτάκι... Θυμάσαι ?
Μελίνα: Θυμάμαι....
Αλέξης: Εκεί θα τα πούμε όλα...
Στο σπιτάκι του δάσους ( 2010 )
Αλέξης: Κάθε μέρα σαγαπάω και πιο πολύ.
Μελίνα: Κι εγώ σαγαπάω. Τρελαίνομαι όταν βρίσκομαι στην αγκαλιά σου.
Αλέξης: Είσαι όλη μου η ζωή. Θέλω για πάντα να είμαστε έτσι. Μαζί.
Αλέξης: Είτε είμαστε μαζί είτε όχι εγώ πάντα θα σαγαπάω. Αυτό να το θυμάσαι Αλέξη... Για πάντα....
( Αγκαλιάζονται και φιλιούνται ενώ είναι στο κρεβάτι )
Σήμερα....
Μελίνα: Όλα φαίνονται σαν να είναι ακόμα χθες...
Αλέξης: Έτσι εσύ νομίζεις αλλά άλλαξαν πολλά. Τίποτα δεν είναι πλέον το ίδιο.
Μελίνα: Κι εσύ άλλαξες. Δεν είσαι όπως ήσουν κάποτε.
Αλέξης: Εσύ με άλλαξες εσύ και τα ψέματα σου.
Μελίνα: Το παραδέχομαι σε πρόδωσα έκανα σχέση με τον καλύτερο σου φίλο και γέννησα το παιδί του όμως αυτός ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος. Αυτός είναι ο λόγος που δεν είπα την αλήθεια στο δικαστήριο.
Αλέξης: Τι εννοείς ? Γιατί ποτέ δεν μου μίλησες ? Γιατί με κορόιδευες ? Γιατί δεν αισθάνθηκες ποτέ σου τύψεις ? Πες μου μόνο το γιατί... ?
Μελίνα: Εγώ ήθελα να σου πω την αλήθεια. Μετάνιωσα που σου έλεγα τόσο καιρό ψέματα. Ήθελα να σου πω ότι αγαπάω τον Νίκο κι ότι θέλω να χωρίσουμε για να γεννήσω το παιδί του και να είμαι μαζί του. Ο Νίκος αυτό δεν το δέχτηκε ήμουν ένα εμπόδιο στα σχέδια του και δεν είχε σκοπό ούτε να αναγνωρίσει το παιδί μας. Εγώ επέμενα ότι θα σου τα πω όλα. Εκείνος τότε προσπάθησε να με σκοτώσει. Και πίστεψε πως τα κατάφερε. Όμως με έσωσε ο γιατρός Γ. Κουτσαβάκης και με την βοήθεια του Μενέλαου δηλώσαμε τον θάνατο μου και έφυγα στο εξωτερικό. Φαντάζεσαι γιατί έγιναν όλα αυτά ?
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...