Φυγάς ή Φυλακισμένος

16 0 0
                                    

Λίγες ώρες πριν στο γραφείο του Νίκου

Υπαστυνόμος Δελλής Κατερίνα και Νίκος

Υπαστυνόμος Δελλής: Έγινε ένα τροχαίο στην εθνική οδό....

Νίκος: Και τι μου το λες εμένα ? Εσύ είσαι ο Υπαστυνόμος πήγαινε από εκεί να το ερευνήσεις....

Κατερίνα: Δεν είναι ώρα για παιχνίδια Νίκο....

Νίκος: Εγώ δεν παίζω κανένα παιχνίδι. Επιχειρηματίας είμαι όχι Υπαστυνόμος....

Κατερίνα: Άκουσε μας λίγο τραυματίας είναι η Μελίνα Παπαγεωργίου.

Νίκος: Δεν είναι δυνατόν....

Υπαστυνόμος Δελλής: Κι όμως είναι δυνατόν κάθαρμα.. Τι της είπατε και έφυγε έτσι ?... Για να καταλήξει να μπλεχτεί σε τροχαίο πρέπει να ήταν σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση...

Νίκος: Της μίλησα άσχημα αυτή είναι η αλήθεια αλλά δεν πίστευα πως θα την ενοχλήσει τόσο γιατί εκείνη πάντα αγαπούσε τον Αλέξη κι ας λέει συνεχώς πως αγάπησε εμένα.

Κατερίνα: Τα πράγματα τώρα είναι σοβαρά γιατί αποκαλύφθηκε η ταυτότητα της. Εσύ τι είσαι έτοιμος να κάνεις ??

Νίκος: Δεν ξέρω... Έχουμε μπλεχτεί τόσο άσχημα εξαιτίας της γαμώτο...

Υπαστυνόμος Δελλής: Σκέψου κάτι γρήγορα Νίκο πριν μπλεχτούμε όλοι μας.... Εγώ στο είχα πει αν βουλιάξουμε θα βουλιάξεις μόνος σου.

Κατερίνα: Νίκο θα είμαι σε επικοινωνία μαζί σου. Φρόντισε να κάνεις αυτή τη φορά το σωστό. Κι εγώ θα είμαι δίπλα σου.

Λίγες ώρες μετά.... Κατάθεση Νίκου Αρμενάκη

Πως λέγεστε κύριε ?

Λέγομαι Νίκος Αρμενάκης. Θέλω να σας μιλήσω καθαρά για μια υπόθεση. Για την υπόθεση Παπαγεωργίου.

Εγώ και η Μελίνα Παπαγεωργίου διατηρούσαμε δεσμό πριν παντρευτεί κρυφά από τον άντρα της. Κάποιος μας απειλούσε ότι θα το αποκαλύψει και θα διαλύσει τον γάμο της. Εκείνη αγαπούσε τον Αλέξη κι εγώ δεν ήθελα να προδώσω τον φίλο μου. Στην διάρκεια του γάμου τους όπως σας είχα πει και παλιότερα είχαν κάποιους καβγάδες έτσι υπέθεσα ότι εκείνος την σκότωσε γι αυτό έδωσα κατάθεση τότε εναντίον του. Ωστόσο μετά από πολύ σκέψη κατάλαβα ότι το πρόσωπο που μας απειλούσε προσπάθησε να την σκοτώσει για κάποιο χρηματικό ποσό αλλά δεν τα κατάφερε. Έτσι η Μελίνα γέννησε το παιδί του Παπαγεωργίου αλλά το δήλωσε με το επίθετο μου για να μην κινήσει υποψίες. Από την άλλη ο Μενέλαος Παπαγεωργίου για να σώσει την κόρη του αποφάσισε να πλαστογραφήσει με την βοήθεια του γιατρού το πιστοποιητικό θανάτου της. Όλοι την θεωρούσαμε νεκρή. Μέχρι σήμερα που μάθαμε με ακρίβεια τα γεγονότα.

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now