Γεώργιος Κουτσαβάκης Γιατρός
Ετοιμάστε αμέσως το χειρουργείο. Έχουμε εγκεφαλική αιμορραγία.
Λίγες ώρες μετά
Γεώργιος Κουτσαβάκης Γιατρός
Ο Ασθενής δυστυχώς βρίσκεται σε κώμα. Αδυνατούμε να γνωρίζουμε το πότε και αν θα ξυπνήσει. Λυπάμαι πολύ αλλά το χτύπημα ήταν τόσο δυνατό που δεν ξέρουμε αν θα επηρεάσει και πιθανές λειτουργίες του εγκεφάλου. Σας εύχομαι να πάνε όλα καλά... Υπομονή....
Μελίνα: Γιατί να συμβεί τώρα αυτό ? Γιατί ?
Κατερίνα: Δεν το πιστεύω... Κάποιος μας κάνει πλάκα δεν γίνεται...
Υπαστυνόμος Δελλής: Πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι... Είναι δυνατό παιδί θα τα καταφέρει...
Μενέλαος: Ο Γεώργιος θα κάνει τα αδύνατα δυνατά και θα τον σώσει.
Αναστασία: Πάψτε όλοι... Το παιδί μου ο γιος μου μπορεί να πεθάνει κι εσείς δεν βλέπετε την πραγματικότητα. Δεν μπόρεσα δεν πρόλαβα ούτε να τον αγκαλιάσω ούτε να του πω σαγαπώ. Τον έχασα μια φορά στα ψέματα και τώρα τον χάνω στ αλήθεια. Ποια μάνα μπορεί να δεχτεί ότι χάνει το παιδί της ?
Μενέλαος: Θα γίνει καλά. Δεν μπορεί να μας αφήσει.... Αναστασία ο Αλέξης πέρασε πολλά είναι δυνατός...
Υπαστυνόμος Δελλής: Όλα θέλουν χρόνο. Χρόνο θέλει και η ανάρρωση του Αλέξη. Δώστε χρόνο στο παιδί και θα πάνε όλα καλά.
Κατερίνα: Θέλω να τον δω.
Μελίνα: Εγώ είμαι η γυναίκα του εσύ δεν του είσαι τίποτα. Φύγε πήγαινε στον Νίκο. Εγώ θα μείνω δίπλα στον άντρα μου.
Κατερίνα: Δεν είμαι εχθρός σου. Ενδιαφέρομαι για τον Αλέξη....
Μενέλαος: Δεν είναι η ώρα για τέτοιες συζητήσεις.
Υπαστυνόμος Δελλής: Έχει δίκιο ο Μενέλαος. Τώρα αυτό που μετράει είναι ο Αλέξης να ξεπεράσει το κίνδυνο κι αυτό θα το ξέρουμε το επόμενο 24ωρό γι αυτό αφήστε τις διαφορές.
Αναστασία: Φύγετε όλοι θα μείνω εγώ εδώ. Μ ακούτε φύγετε όλοι τώρα....
Δότης Κ.Α και Νίκος
Δότης Κ.Α: Πριν με ρώτησες αν αυτοί οι δύο ήταν φίλοι μου δεν απέφυγα να σου απαντήσω απλά ολοκλήρωσα την ιστορία μου. Ο Μενέλαος Παπαγεωργίου και ο Ευστράτιος Δελλής είναι υπεύθυνοι για όσα έχω περάσει στη ζωή μου. Όσο για την εκδίκηση μου μόλις άρχισε και δεν μπορεί να την σταματήσει κανείς....
Νίκος: Εσύ γιατί είσαι το κλειδί της δικής μου ζωής ? Εγώ για σένα τι είμαι ?
Δότης Κ.Α: Πολλά έμαθες σήμερα. Θα τα πούμε τα υπόλοιπα αύριο. Αρκετά σε κούρασα τώρα ξεκουράσου.
Μενέλαος και Υπαστυνόμος Δελλής
Δελλής: Μου φαίνεται ύποπτο όλο αυτό. Τον Κουτσαβάκη αλήθεια τον εμπιστεύεσαι ?
Μενέλαος: Είναι χρόνια οικογενειακός φίλος και γιατρός της οικογένειας μας. Δεν έχω λόγο για να μην τον εμπιστεύομαι.
Δελλής: Την ώρα που ο Αλέξης έπεφτε στο κενό εκείνος ήταν στο δωμάτιο του. Γιατί δεν έκανε κάτι για να τον σώσει ? Σκέψου το κι αυτό λίγο.
Μενέλαος: Ίσως δεν πρόλαβε να κάνει κάτι. Ήταν ήδη αργά. Κι εμείς έξω από το δωμάτιο ήμασταν αλλά δεν προλάβαμε να δούμε ούτε να κάνουμε κάτι.... Σε ένα δευτερόλεπτο όλα άλλαξαν.
Κατερίνα και Μελίνα
Μελίνα: Συγνώμη για πριν ήμουν παράλογη....
Κατερίνα: Εγώ συγνώμη που πήρα τόσο θάρρος. Δεν πρέπει να ξεχνάω το γεγονός ότι εσύ είσαι η γυναίκα του απλά ζήσαμε πολλά πράγματα τελευταία μαζί και μου είναι δύσκολο.
Μελίνα: Και μένα μου είναι δύσκολο όλο αυτό αλλά δεν μπορώ για τώρα να κάνω κάτι τουλάχιστον για όσο βρίσκεται σ αυτή την κατάσταση ο Αλέξης.
Κατερίνα: Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υπομονή....
Δότης Κ.Α και Γεώργιος Κουτσαβάκης
Γιατρός: Τι έγινε ? Γνώρισες το παιδί σου από κοντά ? Πως πήγε η συνάντηση ?
Δότης Κ.Α: Όσο είμαστε εδώ δεν θα αναφέρεις τίποτα. Μόλις ήρθα από το εξωτερικό. Κανείς δεν πρέπει να καταλάβει ότι γνωριζόμαστε από παλιά.
Γιατρός: Σωστά είναι κάτι αυτό που δεν θέλουμε να μαθευτεί τουλάχιστον ακόμη. Το σχέδιο με τον Αλέξη προχώρησε. Όλοι πιστεύουν ότι πάσχει από διπολική διαταραχή. Τα φάρμακα που του πρότεινα για τον πονοκέφαλο λειτούργησαν και οι παρενέργειες τους ήταν ευχάριστες. Έδειξε τέτοια επιθετικότητα που μέχρι κι εγώ πίστεψα ότι πάσχει από αυτή την ασθένεια.
Δότης Κ.Α: Σε τι κατάσταση βρίσκεται ? Πως αντέδρασαν οι υπόλοιποι?
Γιατρός: Το απόλυτο χάος. Όλοι κλαίνε και αγωνιούν γιατί πιστεύουν πως θα πεθάνει.
Δότης Κ.Α: Το σχέδιο ήταν να τον σπρώξεις με την ελπίδα να σκοτωθεί ακαριαία.... Τι έγινε ? Γιατί δεν έχει πεθάνει ακόμα ?
Γιατρός: Και να μην πεθάνει.... Θα μείνει φυτό κι αν δεν μείνει εντελώς φυτό δεν θα μπορεί να θυμηθεί τίποτα. Είναι τόσο άσχημο το τραύμα στο κρανίο του που οι πιθανότητες για βελτίωση της κατάστασης ήδη αγγίζουν το ελάχιστο.
DU LIEST GERADE
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...