Φυγάς ή Φυλακισμένος

13 0 0
                                    

Αλέξης Μενέλαος και Αναστασία

Αλέξης: Μαμά τι έγινε ? Γιατί είσαι χλωμή ?

Αναστασία: Απλά ζαλίστηκα λιγάκι.... Μην ανησυχείς θα μου περάσει μόλις πάρω τα φάρμακα μου.

Μενέλαος: Μήπως θέλεις να πάμε στο νοσοκομείο ? Έξω από την πόρτα τους είμαστε....

Αναστασία: Όχι Μενέλαε είμαι καλά.... Είμαι καλά.

Σκέψεις Αναστασίας

Κωνσταντίνος Α: Ο άντρας σου ευθύνεται για το πρόσωπο που απέκτησα. Έχω παραμορφωθεί εξαιτίας του. Επίσης είναι υπεύθυνος και για τον θάνατο της γυναίκας μου. Μπλεγμένος σε όλα αυτά φυσικά είναι και ο Υπαστυνόμος Δελλής. Αν θέλεις να μάθεις όλη την αλήθεια έλα να με βρεις στο υπόγειο του εργοστασίου σας. Εκεί θα σε περιμένω. Μην πεις πουθενά για την συνάντηση μας.

Μενέλαος: Τι σκέφτεσαι ? Ακόμη ζαλίζεσαι ?

Αναστασία: Τι ?

Αλέξης: Τόσο πολύ χαίρεσαι που θα έρθω πίσω στο σπίτι που έχασες και τα λόγια σου.

Αναστασία: Ναι παιδί μου... Αυτό είναι... Όμορφο αγόρι μου επιτέλους γυρίζεις στην αγκαλιά της μαμάς σου...

( Η Αναστασία ξεσπάει σε κλάματα ενώ αγκαλιάζει τον γιο της )

( Χτυπάει το κινητό της Αναστασίας )

Αναστασία: Κατερίνα εσύ είσαι ? Κατερίνα γιατί κλαις ? Τι έχεις παιδί μου ?

Κατερίνα: Θέλω να σε δω. Μαμά σε έχω ανάγκη θέλω να σου μιλήσω.

Αναστασία: Πες μου που είσαι. Θα έρθω αμέσως.

Κατερίνα: Στο σπίτι του Υπαστυνόμου Δελλή.

Αναστασία: Έρχομαι... Μενέλαε σταμάτησε το αυτοκίνητο. Με χρειάζεται η κόρη μου.

Μενέλαος: Τα παιδιά σου δεν σε εγκατέλειψαν. Σου το είπα κάνε υπομονή και θα γυρίσουν από μόνα τους σε σένα. Θα σε πάω εγώ.

Σκέψεις Αναστασίας

Πως γίνεται αυτός ο άνθρωπος να είναι δολοφόνος ? Δεν πιστεύω κανέναν θα πιστέψω στον άντρα μου.

Υπαστυνόμος Δελλής και Νίκος

Νίκος: Μίλα... Πες την αλήθεια. Όσα μου είπε ο δότης μου ισχύουν ? Αυτός είναι ο πατέρας μου ? Γιατί του κάνατε τόσο κακό ?

Δελλής: Θες την αλήθεια. Άκου και την δική μου εκδοχή... Μπορεί να του καταστρέψαμε την ζωή μπορεί να τον άφησα μόνο του μέσα στις φλόγες αλλά ποτέ δεν σκότωσα την γυναίκα του. Εγώ του στέρησα την ζωή και όχι ο Μενέλαος. Αν θέλεις κάποιον να κατηγορείς κατηγόρησε εμένα.

Νίκος: Γιατί είναι τόσο απλά τα πράγματα για σένα ? Γιατί μιλάς έτσι ? Γιατί περιφρονείς τη ζωή κάποιου ? Γιατί μου στέρησες την οικογένεια μου ? Τι άνθρωπος είσαι ?

Δελλής: Γιατί να ζεις αφού κάποια στιγμή θα πεθάνεις ? Μη με ρωτάς ανώφελα πράγματα. Τότε ήμουν νέος παρασύρθηκα από τα χρήματα και τη δόξα και παρέσυρα σε όλο αυτό τον Μενέλαο και από λάθος χειρισμούς καταστράφηκε η ζωή του πατέρα σου.

Νίκος: Ορκίζομαι να σε καταστρέψω όπως μας κατέστρεψες κι εσύ.

Κατερίνα και Αναστασία

Κατερίνα: Ο Αλέξης είπε πως είμαι ίδια με την γυναίκα του. Έχει δίκιο δεν διαφέρω σε τίποτα από τις πράξεις της όμως εγώ το κάνω γιατί προσπαθώ να ξεφύγω από αυτόν για να ζήσει με την γυναίκα του και το παιδί του. Για να μην σταθώ άλλο εμπόδιο στη ζωή του.

Αναστασία: Σταμάτα να λες ψέματα στον εαυτό σου. Να πας εκεί που το σώμα και η καρδιά σε προστάζει. Σκέψου ποιος είναι αυτός που σε κάνει ευτυχισμένη. Μόνο όταν πεις την αλήθεια θα σταματήσεις να πληγώνεις και τους άλλους.

Κατερίνα: Προσπαθώντας να κρυφτώ από τα λάθη μου έριξα όλο το φταίξιμο στον Αλέξη. Ο Νίκος μας είδε να φιλιόμαστε. Κατέστρεψα τα πάντα σε μια στιγμή. Είμαι χειρότερη ακόμα κι από τον Νίκο γιατί τουλάχιστον αυτός είχε το θάρρος να παραδεχτεί τα συναισθήματα του και να προσπαθήσει να αλλάξει για μένα όμως εγώ τον χρησιμοποίησα για να σκοτώσω τα δικά μου συναισθήματα. Τα συναισθήματα μου για τον Αλέξη.

Αναστασία: Όταν ξεκαθαρίσεις τα συναισθήματα σου τότε θα νιώσεις ξανά ανακούφιση. Πήγαινε να βρεις τον εαυτό σου και όλα θα πάνε καλά. Πίστεψε με....

Υπαστυνόμος Δελλής και Μενέλαος

Υπαστυνόμος Δελλής: Δεν είναι καλά τα πράγματα Μενέλαε... Ο Νίκος έκανε συμμαχία με τον πατέρα του. Το μόνο που ζητάνε είναι εκδίκηση.

Μενέλαος: Η Αναστασία άρχισε να ψάχνει στοιχεία για την υιοθεσία του Αλέξη.

Υπαστυνόμος Δελλής: Κανείς δεν πρέπει να μάθει την αλήθεια. Κάνε κάτι πριν ανοίξουμε κι άλλα μέτωπα.

Λίγες ώρες αργότερα...

Κατερίνα και ???

Κατερίνα: Ήρθα σε σένα.... Αποφάσισα να είμαι μαζί σου. Εδώ θέλει να είναι το σώμα και η καρδιά μου. Όσες φορές κι αν με ρωτήσω το δικό σου όνομα θα λέω. Θέλω να είμαι μαζί σου....

Φυγάς ή Φυλακισμένος ?Where stories live. Discover now