Κάπου στο κέντρο της Αθήνας έξω από τα γραφεία της εταιρείας Παπαγεωργίου
Κατερίνα και Αλέξης
Κατερίνα: Τι κάνεις εσύ εδώ ? Θέλεις όλα να τα καταστρέψεις ? Δεν καταλαβαίνεις πως για όλους πρέπει να παραμείνεις νεκρός ?
Αλέξης: Μου είναι δύσκολο να ξέρω και να μην μιλάω. Δεν με καταλαβαίνεις γιατί δεν έχεις περάσει όσα πέρασα εγώ.
Κατερίνα: Η εκδίκηση σου έτσι δεν θα πετύχει. Όπως και να το κάνουμε με το να βγεις και να πεις κοιτάξτε δεν πέθανα είμαι ζωντανός όλα θα γίνουν χειρότερα γιατί κανείς δεν ξέρει ότι η Μελίνα ζει και δεν έδειξε να συμβιβάζεται κι αυτή μ αυτήν την ιδέα. Δεν μπήκε καν στον κόπο να βγει από το δωμάτιο και να ρωτήσει τι συμβαίνει όταν ανέφερα το όνομα σου.
Αλέξης: Δηλαδή τι μου λες ? Αυτό τι σημαίνει ?
Κατερίνα: Ότι ακόμα κι αν είναι ζωντανή από την στιγμή που κρύβεται από όλους κι απ όλα όλοι την θεωρούν νεκρή άρα κι εσένα σε θεωρούν δολοφόνο. Κι εγώ την πλαστογράφηση στοιχείων δεν μπορώ να την δώσω γιατί δεν είχα την δικαιοδοσία γι αυτό το θέμα να ψάξω από την στιγμή που τέθηκα σε διαθεσιμότητα επειδή είχα μπει στη φυλακή για να βρω στοιχεία για να αθωώσω εσένα. Κι εσύ για να εκδικηθείς πρέπει να θεωρείσαι νεκρός μόνο έτσι θα τα καταφέρεις Αλέξη γι αυτό ξεκόλλα και πάμε να φύγουμε.
Αλέξης: Δεν αντέχω άλλο πως μπλέχτηκα έτσι με όλα αυτά ρε γαμώτο....
( Φεύγουν μαζί με το αυτοκίνητο για το σπίτι )
Νίκος και Μελίνα
Νίκος: Δεν μπορώ να πιστέψω με τίποτα ότι είσαι ζωντανή. Γέννησες το παιδί μου. Εκεί έξω έχω έναν γιο. Κι εγώ τι κάνω εδώ προσπαθώ να κρατήσω ότι έχω καταστρέψει...
Μελίνα: Εσύ έλεγες πως μ αγαπούσες και πως όλα αυτά τα κάνεις για μένα πως είμαι το πεπρωμένο σου όμως με την πρώτη ευκαιρία θέλησες να με βγάλεις από την μέση.
Νίκος: Δεν ήθελα να σε σκοτώσω ήθελα απλά να σε τρομάξω. Νόμιζα πως είχες πεθάνει πως σε έπνιξα με τα ίδια μου τα χέρια.
Μελίνα: Για καλή μου τύχη με έσωσαν την τελευταία στιγμή στο νοσοκομείο. Μαζί μου σώθηκε και το παιδί μας γεννήθηκε με καισαρική πρόωρο αλλά τα κατάφερε και τώρα θέλω να ζήσει. Δεν θέλω να του κάνεις κακό.
Νίκος: Δεν έχω σκοπό να κάνω κακό στο παιδί μας. Ούτε σε σένα. Το μόνο που σου ζητάω είναι να μην αποκαλυφθείς να μην μιλήσεις. Ζήσε με την ταυτότητα της Μαρίνας Χατζηιωάννου και μεγάλωσε τον Αλέξη εξάλλου ο φίλος μου έχει πεθάνει δεν έχεις λόγο να προσπαθήσεις να τον σώσεις.
YOU ARE READING
Φυγάς ή Φυλακισμένος ?
Mystery / ThrillerΈνας άντρας που αγαπάει την οικογένεια του μια γυναίκα που θυσιάζει τα πάντα για να είναι με τον εραστή της και ένας εραστής αδίστακτος που για το συμφέρον και το χρήμα σκοτώνει την ερωμένη του και ενοχοποιεί τον φίλο του. Όλα τα σχέδια ανατρέπονται...