Byl deštivý a mokrý den. Bohužel bylo pondělí což znamená.....ŠKOLA!! To hororové místo plné utrpení, bolesti a plné mích slz.. Sice tam na mě čekala Olivie ale ona je jediná z celé školi kdo mě má rád. Když jsem byla u školi zavolala Olivie
Hovor
Isabel: kde jsi
Olivie: no proto ti volám mám zápal plic. Ležím v nemocnici...
Isalel: to né...
Olivie: neplakej
A s těmito slovy to položila
Nevím co budu dělat jsem tu sama.. Ta představa mě nahaní husí kůži.
Šla jsem ke skřínce když v tom přišla parta kluků a jedna holka s nima já začala utíkat na záchod hned jak jsem si jich všimla. A oni běželi za mnou. Zamkla jsem se ale všichni i kluci běželi za mnou já se strachy krčela v koutě. Ale pro mou smůlu jeden z kluků vlezl do jedné z kabinek, co byli vedle mě a přelezl ke mě a odemkl ostatním. "Tak shovat jsi se chtěla jo" řekla ta holka( jmenuje se Kamila)
"Nech mě být" řekla jsem se slzama v očích " proč bych to dělala?"řekla a něco špytla jednomu z kluků a ten to pošeptal tomu co mě držel a on se začal šíleně smát. Kamila odběhla a přiběhla s izolepou a zalepila mi pusu. A pak mě odtáhli do nějaké skříňky nevím čí byla ale tam mě hodily a zamkli. Já tam byla celí den. Až nakonec školník uslyšel můj vzlykot a pustil mě. "Co tu děláś?" zahulákal na mě ale já měla takoví strach že jsem spadla na zem a skrčila jsem nohy a chytla je. Jen jsem tam tak mlčky ležela až nakonec školník zavolal mému tátovi. Ten přijel celej vzteklej. A já věděla že je zle. Nastoupily jsme do auta. Byl tam i Kevin a Matěj. Kevin blýzko u táty jelikož ho měl nejradši. Mě a Matýska si nevšímal... Dojeli jsme domů mě chytla za ruku pevně a táhl mě za sebou. "Co to mělo znamenat v tý škole?" já ale neodpovídala. On se vytočil vzal Kevina a někam s ním odjel a mne a Matýska nechal doma. On byl chudák vystrašený já se rozběhla k němu a objala ho. "To si líbit nenecháme co ty na to?" on kývl hlavou jakože ne. Já vzala baťoh a zbalila jsem sobě a Matýskovi věci. Vzala jsem svou pokladničku, kde jsem měla nějaké peníze a uteki jsme z domu.