11

15 2 0
                                    

Ráno mě vzbudila sestřička s tím že deme na tu policii já jsem čekala na chodbě a zase tam byl otec a šel ke mě "sestři!!! Pomoc" stihla jsem zavolat ale než přišla byl u mě a táhl mě k výtahu, naštěstí přišla sestřička s tím že mě propouští do domácí péče ať jde podepsat papíry. A když šel za ní zašla za mnou a řekla mi ať zavolám policii já ale nevěděla co říct tak jsem poprosila babičku aby zavolala policii že ke tu otec a ona jí řekla ať čekají venku na muže s dívkou na vozíčku a sestřičkou. Oni poslechli když jsme vyšli ven stála tam policie sestřička je poprosila aby nenápadně pozorovali toho muže. Oni kývli on mě zase surově popadl a hodil do auta sestřička nevěřícně koukala. Když jsme naspoupili někomu zase volal s tím že mě veze před školu, ale s jednou věcí nepočítal já si to všechno nahrávám. Dojeli jsme před školu vyhodil mě z auta bez vozíčku a byli tam oni neštěstí tam byla policie takže když mě začli mlátit a já ležela na zemi tak zasáhli. Mě dali do jedboho auta a zkontrolovali mě jestli mi bic není. Nic mi nebylo měla jsem jen pár škrábanců. Tátu a ty ostatní dali do zásahového vozidla a odvezli je na policejní stanici mě odvezli do nemocnice kde na mě čekala sestřička mamka a babička i Olívie byla venku když mi pomohli ven a dali mě na vozík začal výsleh já zavolala sestřičku aby mi pomohla a vše jsme jim to společně popsali. A já jim pustila tu nahrávku hovoru půjčili si můj telefon, jako důkazvproti němu. Jeli jsme na stanici teda jen já a sestřička jelikož ostatní u toho nebyli nejdřív jsem byla já. A pak ona. Pak mě domluvili shůzi u psychyatra. A odvezli nás spátky. Pak jsme slavili. Bylo tam i dětský šampáňo bylo to super já Olívie a moje rodina a ke kenci přičla i jení rodina. Bylo to velký ale my jsme byli už unavené tak jsme si šli lehnout.

Proč? Proč Já? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat