27

5 3 0
                                    

Vzbudila jsem se, ale Max ještě spal opatrně jsem vstala a přelezla jsem ke Carlosovi. Ten jen ležel a koukal přitulila jsem se a on taky. Po chvíli přiběhl Matýsem. Jak jsem si myslela velká Oli s Verčou už byly pryč. Pak přiběhla i Oli a nokonec se probral i Max. Všichni jsme byli v naší posteli a mazlili se ❤❤. Pak jsem šla dělat oběd a pi obědě jsme šli ven. Přišli jsme pozdě večer a byly jsme hrozně vyčerpaní. Takže jsme hned usli.

A teď si divolím přejít o měsíc do předu tedy do pátého prosince

O měsíc později

Mám hrozný nervy už je to měsíc co jsem měla poslední měsíčky a nic. Radši si koupím test. Šla jsem do lékarny dr. Max a koupila si ho došla jsem domů a skovala ho. Hned další den ho zkusím. Teď se musím věnovat rodině.
Šla jsem za nima a povídali jsme se pak bylo už deset a já musela jít za plotnu. Po ovědě jsem uložila děti i Maxe a začli jsme řešit Vánoce. Ještě že máme nějaké peníze bokem "budem je muset dát do školky a nebo babičce na hlídání." řekl Carlos " já bych je dala do školky ale co Max? Ten nemůže do školky" řekla jsem "bude muset k babičce." řekl Carlos "Alespoň se seznámí" řekla jsem pozitivně. "Přesně tak" řekl Carlos a pak jsme jen koukali na Tv. Přišel Max "teto můžu k vám?" zeptal se "ano" řekla jsem "říkej nám mami a tati bude to lepší" řekl Carlos "dobře tati" odpověděl Max
Koukali jsme společně. Pak přišli i Matěj a Oli. Jsme jedna velká rodina "budeme muset zažádat na sociálce o to, aby nám svěřili Maxe do péče" řekla jsem " ano, ale kdy tam zajdeme?" zeptal se Carlos "to nevím ale zítra tam nikdo nebude"řekla jsem " máš pravdu" řekl. Byl večer a já už byla ospalá poslala jsem děti do sprchy a zatím udělala večeři. Pak jsem šla do sprchy i já. Vylezla jsem a chtěla jít do postele, ale dostala jsem na něco chuť. Tak jsem zapátrala v ledničce. Něco jsem snědla a šla jsem si lehnout.

Další den

Ráno ksem vztala brzy a šla zkusit ten test a byl........pozitivní dvě čárky sakra jsem těhotnál jak to mám říct Carlosovi?! Začla jsem panikařit. Každopádně jsem věděla, že budu muset na gyndu. A jestli to potvrdí i tam tak mu to řeknu v tu nejvhodnější chvíli až budeme sami. Zase mám ty křeče doprčic. Teď se musím uklidnit, protože jestli jsem doopravdy v tom tak tím tomu malému škodím. Takže na gyndu bych mohla ještě dnes. Pokud mě vezmou uvažovala jsem v hlavě. Šla jsem se ustrojit a běžela jsem tam. Čekárna byla prázdná. Zaklepala jsem "dále" zavolal doktor. Vešla jsem a pozdravila"dobrý den" "dobrý den, co vás trápí?" zeptal se a já mu vše řekla a poprosila jsem ho jestli by to mohl potvrdit "ale jistě lehněte si a provedeme ultrazvuk" řekl a já si lehla na lehátko. Namezal mi břicho tím olejíčkem nebo co to je a tím tentononcem začal jezdit po mém břichu. Pak se usmál a řekl "Gratuluju jste v prvním měsíci těhotenství" a já se zhrozila. "Tak další kontrulu za měsíc takže šestého Ledna v devět hodin" řekl a já kývla a opustila ordinaci. Začla jsem zhluboka dýchat abych se uklidnila. Pak jsem šla domů a cestou rovnou nakoupila abych měla výmluvu. Došla jsem domů. Všichni naštěstí ještě spali. Šla jsem udělat palačinky k snídani. Dostala jsem na ně chuť. Netrvalo dlouho a vstal Matýsek dala jsem mu první palačinku co jsem měla hotovou. Pak vstal Max. Po Maxovi Oli. A nakonec i Carlos. Najedli jsme se a šli na úklid. Já si vzala kuchyň a chodbu, Carlos obývák neboli ložnici a děti svůj pokoj. Šlo nám to rychle. Já nakonec všude vysála\vytřela. Potom jsem šla dělat oběd. Po obědě jsem dala děti spát a šla za Carlosem " musím ti něco říct" začla jsem "tak povídej" řekl "jsem tě tě....." ani jsem to nemohla říct " co? Co jsi?" zhloboka jsem se nadechla a řekla to "jsem těhotná" pak jsem vydechla on vytřeštil oči " Ty jsi těhotná!?"vypadlo z něj "ano budeš táta" řekla jsem a skrčila se čekala jsem že mi jednu natáhne, ale nic. "Proč se krčíš?" zeptal se pobaveně "no myslela jsem si... Ale to je jedno" řekla jsem a sesla si k němu "bude nás tu šest" řekla jsem a dala mu pusu "šest?" vykřikl "ano já, ty , Matýsek, Oli, Max a to malé" řekla jsem "musíme sehnat větší byt"řekl rozhodnutě. " dovře, ale až po Vánocích" řekla jsem a on kývl lehli jsme si a koukali na televizi po celý zbytek dne. Brzy večer jsme šli spát.

Proč? Proč Já? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat