18

11 2 0
                                    

Ráno jsem byla vzhůru jako první. Napadlo mě, že si můžu vzít Matýska a Olívii do péče. Měla jsem u sebe oblečení na převlečení. Obléhla jsem se do slušného oblečení. A šla tam s nimi Olívii jsem nechala vzkaz

Oli jdu na sociálku za chvíli příjdu. Nikam nechď.
Za chvíli jsem byla na místě. Zaklepala jsem a paní mě pozvala dál.
"Dobrý den" řekla jsem
"Dobrý den, co potřebujete?" zeptala se "no chtěla bych svěřit do péče tyto děti nezletilou Olívii a Matěje Kolický" řekla jsem
"Ano projdeme to spolu" řekla. Povídali jsme si a pak mi je bakobec svěřila do péče s tím že dostaneme i byt, kde můžeme bydlet. Dala mi klíče a zašla tam se mnou. Byl nedaleko babičky." Děkuju za vše " řekla jse. Dojatě a ona kývla a odešla. Já hned běžela z kočárkem pro Taru a Olívii. Společně jsme šli do mého bytu. Když jsme došli poprosila jsem Olívii, aby pohlídala děti. Já šla pro věci. Měla jsem strah, ale šla jsem. Zaklepala jsem a otevřela máma " ahoj jdu sivpro věci" řekla jsem "holčičko nechceš si to ještě rozmyslet?" ptala jse "ne nechci mám byt i peníze potřebuju jen jejich věci + postele a moje věci" řekla jsem. "No když nyslíš řekla a pustila mě dovnitř. Zbalila jsem věci do krabic a rozmontovala postele. Vzala jsem to co jsem sama pobrala. Když jsem šla domů vrazil do mě hezký kluk, ale věci co jsem měla v ruce se rozletěli. Ponohl mi je sebrat a řekl " promiň nedával jsem pozor. Nechceš pomoc ty věci odnést k sobě domů?" zeptal se mile. "To by jsi byl hodný stěhuju se od rodičů a nemám auto, ale mám na krku dvě děti jo a jmenuju se Izabel" řekla jsem. On se mile podíval " já jsen Carlos" řekl a vzal jednu krabici a nesl ji ke svému autu. Cestou jsme si povídali a slíbil mi že se mnnou zajede i pro další věci. Postupně jsme je nanesli do bytu. Zdržel se u nás a pak u nás přespal.

Proč? Proč Já? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat