15

9 2 0
                                    

Po dvou letech mě konečně pustili. Babička a ani manka se o mě nechtěli starat, měli ze mě strach a ani jednou za mnou nepřišli. Takže je mi už čtrnáct. A jsem bezdomovec!! Tudíž si můžu dělat co chci. Za tu dobu v blázinci jsem se naučila sebeobranu když jsem byla většinu toho roku v pokoji sama.
Musela jsem si sehnat práci, nebo nějaké peníze. Peníze seženu jednoduše. Šla jsem do nejbližšího obchodu a vytáhla nůž. Prodavačka mi dala všechny peníze co měla v kase když jsem se otočila sahala po telefonu. Prutce jsem se otočila a hodila po ní nůž. Trefila jsem jí to hlavy. Nůž jsem si vzala zpátky. Měla jsem ho u sebe celý rok. A teď se pomstíl lidem, kteří mě dostali psychycky na dno. Uačla jsem u Kamili a její party. Šla jsem ke škole. Když končili a opustli šklu tak jsem zařvala "nazdar kokůtci jsem spět!"
Otočili se na mě "jak si nás to nazvala?" ptala se Kamila jako že přečetla " jsi hluchá krávo?" zařvala srm a ona se proti mě rozběhla. Já dělala že se bojít a začla utíkat. Doběhla jsem na konwc města a oni běželi pořád za mnou. Já zastavila, ale oni běželi pořád za mnou.vytáhla jsem nůž a vrazila jí ho do hrudě. Pak se na mě vrhli ostatní. Všechny jsem je zabila. Pak jsem šla do obchodu se zbraněmi a koupila si pistol a i náboje.
Zabydlela jsem se v kanálech. Kde bylo ticho a klid.

Proč? Proč Já? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat