6

24 2 0
                                    

Pak jsme si z babičkou povídali když tu nás přezušila máma. "Mami máme nového člena rodiny. Jmenuje se Olívie" řekla jsem a ukázala jí. Mamka nic neřekla jen se na mě pousmála. Pak začal plakat Matýsek. Šla pro něj babička. Večer jsme šli spát brzy. Byly jsme šíleně unavení.

Ráno mě vzbudila babička " Izabel víš co je za den?" zeptala se a koukla se na mě. Oči jí zářily. Já zapátrala v paměti. Když jsem byla naposledy ve škole bylo 28. dubna tudíž dnes je 1. Května "mám narozeniny" vykřikla jsem. "Je mi třináct" měla jsem hroznou radost.
Babička mi dala balíček já ho otevřela a byla tan koláž fotek na kterých jsem byla já a Olívie začla jsem brečet. Když jsem se uklidnila šla jsem z babičkou za ostatními. Všichni byli vzhůru. Tento den bude dokonalý řekla jsem si v hlavě. Po obědě mi máma dala krabici něco se v ní vrtělo. Otevřela jsem jí a bylo tam štěně. Bylo celé černé jen na tlapičkách mělo býlou barvu. "Děkuju ti mami" řekla jsem a skočila jí do náruče " jak jí budeš říkat?" zeptala se "Tara" odpověděla jsem a vytáhla jsem jí z krabice. Byla makaličká. Přiběhla ke mě a očuchala si mě. Pak mě olízla. "A může spát se mnou v posteli?" zeptala jsem se.
"Uvidíme" odpověděla babička. Pak jem si  celý odpoledne hrála s Tarou.
Večer když jsem už musela jít spát vzala jsem Taru s sebou do pokoje a tam jsem se s ní zamkla. Pokoušela jsem se jí učit základní povely jako je sedni lehni a zůstaň. Nic z toho jí moc nešlo, ale snaha byla. Zítra jí musíme koupit nějakou hračku a pamlsky.
Když jsem usínala měla jsem pocit, že se všechno obrací, že můj život bude veselí. Doufám že jsem se nemýlila.
Usla jsem až kolem půlnoci

Proč? Proč Já? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat