Pohled Carlos
Vstal jsem, oblékl se a odešel domů. Vešel jsem a potichu zavřel dveře. Zul jsem si boty a chtěl si jít zbalit věci. "Carlosi? Kde jsi byl? Měla jsem strach" otočil jsem se a tam stála uplakaná Izabel. "Teď jsem tu" řekl jsem. Nechci jí ranit. Ale vím že dřív nebo později to praskne. "Spala jsi vůbec?" Zeptal jsem se "né čekala jsem na tebe" odpověděla. Sakra začínám mít výčitky. Jak se jmenovala ta sestra se kterou jsem spal? Teď ani nevím. No to je jedno, mám její číslo. Šel jsem si balit věci. "Ty někam jdeš?" Zeptala se "em ne" zalhal jsem a přestal si balit věci. Položil jsem si mobil a šel na záchod.POHLED IZI
Carlos odešel a přišla mu zpráva. Koukla jsem se : dnešní noc byla super někdy si to zokujem.
A pod tím byla podepsána Duffy!
Začalo mi to všechno docházet. Carlos odešel protože měl rande z Duffy a pak se s ní i vyspal. "To je konec" vykřikla jsem a začla brečet a balila mu věci a vzala mu klíče od domu. Když přišel hodila jsem po něm to co jsem měla po ruce. Takže moje bačkory lampičku naší fotku. I ten kufr a u toho ne něj řvala "ty hajzle, ty debile jak si jen mohl!"
Vzala jsem jeho věci a vyhodila je z okna a jeho jsem strčila před dveře a zabouchla jsem dveře, ale tím jsem vzbudila Sofi a ostatní. Běžela jsem k Sofi a vzala si jí. Šla jsem udělat dětem jídlo a pořád jsem histericky brečela. Nenávidím ho, nenávidím Duffy. Říkala jsem si v hlavě. Tak dopadá většina vztahů. Rozchodem!
Po snídani si děti hráli a já jsem poslouchala písničky. Když v tom se mě Oli zeptala "kde je tatínek?" A já nevěděla co odpovědět. Mám jí říct že nás opustil, nebo že mě podvedl. Ne nemůžu, alespoň v jejich srdci chci, aby si mysleli že je hodný a poctivý. "Oli tatínek tu není a už se nikdy nevrátí víš broučku" řekla jsem smutně "a proč se nevrátí" teď mě dorazila. Zavolala jsem na druhou Oli. Přišla a všimla si že jsem brečela. "Co se stalo?" zeptala se mě. "Oli můžeš si jít prosím hrát s ostatními já zachvíli přídu" řekla jsem. "Dobře mami" řekla a odešla. Zavřela jsem za ní dveře a všechno řekla Oli, která pochopila že jsem teď na všechno sama. Nabídla mi pomoc. Že by začla pracovat a byli by jsme dvě. Já jsem chvíli přemýšlela a pak jsem nakonec souhlasila. Po zbytek dne jsem si hrála s dětmi a koukali jsme na televizi.