37

3 1 0
                                    

Vstala jsem a pohledem zkontrolovala Sofi a když jsem se ujistila že je v pořádku a spí šla jsem za Carlosem
Zaklepala jsem a vešla dovnitř. "Mužů?" Zeptala jsem se. "Co je?" Řekl "chtěla jsem se jen zeptat jak ti je?"řekla jsem opatrně "jde to. Jestli už tě nic víc nezajímá tak odejdi. Chci být sám" řekl smutně. Pochopila jsem že ho něco prápí. Sedla jsem si na postel a a koukala mu do jeho krásných modrých očí. "Co se děje?" Zeptala jsem se ho. "Nic. Chci být sám je to tak těžký pochopit."řekl naštvaně. "Ale....." Chtěla jsem něco říct ale skočil mi do řeči " vypadni" zařval. Nemohla jsem ho poznat. Byl jiný. Než jsem odešla řekla jsem mu "Miluju tě". A zavřela jsem dveře. Zalezlá jsem na pokoj a začla jsem nám balit věci. U toho jsem si zpívala jednu písničku.

Když jsem zbalila. Poprosila jsem Duffy aby mi dala podepsat ještě nějaké papíry. Nebylo jich mnoho. Když to všechno bylo hotové vzala jsem Sofi a pár věcí co jsem tam dostala a mohla si s sebou vzít. Zavolala jsem si taxíka a jela jsem k babičce. Neměla jsem peníze a tak jsem poprosila babičku aby to zaplatila s tím že to vrátím. Když jsem to vše vybalila šla jsem za ostatními dolů. Nikdo tam nebyl. Byla tam jen velká hromada přehozená dekou a na ní nápis: pro vás. A pod tím byli všichni podepsání děti babička s mamkou a Oli. Strhla jsem deku a pod tím bylo oblečení vanička kosmetika jojo olejíček, pudr atd. a kočárek pro Sofi. Když jsem to strhla a koukala na ty věci přišla babička s ostatními "překvapení"řekli všichni naráz. Já nevěděla co říct "děkuju vám všem" řekla jsem a objala jsem jí a ostatní se přidali. Bylo to takové rodinné objetí. Ale chyběl tu jen Carlos. Při vzpomínce na něj mi ukápla slza. Ale nechtěla jsem kazit tuhle hezkou chvíli. Povídali jsme si ale to přerušila Sofi. Běžela jsem za ní a nakojila ji. A když mi došlo že spát už nebude, vzala jsem jí s sebou a položila ji do toho kočárku. Líbilo se jí to. Povídali jsme si dál až do večera kdy nastala doba koupání. Napustila jsem vodu do vaničky tak aby byla akorát teplá a pak jsem jí tam opatrně položila. Oli ji držela za ruku a pod hlavičkou. Já ji zatím myla. Nebrečela. Opatrně jsem ji vytáhla a usušila. Oblékla jsem jí nové pyžamko a uložila ji k sobě do postele. Vzala jsem zábranu, kterou měla Oli když byla malá a dala jsem jí tam. Vykoupali jsme zbytek a pak nakonec i sebe. Rozloučili se a šli jsme spát.

Tahle kapitola je kratší vím to. Nemám nápady. Příště bude delší to slibuju

Proč? Proč Já? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat