Başlıyoruz

9.1K 181 22
                                    

Bambaşka, çooook başka bir kurguyla karşınızdayım.

Ve inanın bu kitabı (neredeyse) her şeyden çok seviyorum.

Sizinle paylaşmazsam ölürdüm...

Biliyorum, bundan gerçekten eminim, siz de çok seveceksiniz.

Bir yerlerden başlamamın lazım olduğunu farkındayım. Ufak ufak devam edeceğim.

Küçük hatırlatmalarımı tekrarlarsam, öncelikle bu kitabı şu anda yazmıyorum. İki üç yıl kadar önce yazmaya başlamıştım ve uzun bir süre önce finalini yaptım.

Daha önce bu mecrada birkaç bölümünü yayınlamıştım fakat kendimi başarısız bulduğum ve kitabın kurgusuna layık düzenlemeyi yapamadığım için geri sildim.

Umuyorum sizlerin de desteğiyle bu sefer bırakmayacağım... 

Bir başka dip notum: Bu kitap cinsellik içermiyor arkadaşlar. O tarz okumayı sevenleri pistten alalım... Ama ,bence, yine de İKİ denemeye değer...

Son notum ise, karakterlerime gerçek hayattan birilerini bulmayacağım. Yani şimdilik planım böyle. Çünkü bence bu Savaş, bu Melih diye fotoğraflarını kafamdakine uygun olmayan bir şekilde bulmak paylaşmak samimiyetsiz ve zorlama oluyor. Farkındaysanız Window'da da kimsenin yüzü falan tam değildi. Çünkü hayal ettiklerim farklı...

Karakterler sizin hayal ettiğiniz gibi olsun. Kafanızda şekillendirin...

Söyleyeceklerim sanırım bu kadar.

Sizi onlarla başbaşa bırakıyorum.

Ve bir de... bir tavsiye. İKİ'yi çok düşünmeyin. Her anlamda.

Sanırım sona geldiğimizde beni anlayacaksınız.

İKİ // (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin