♧35♧

677 37 6
                                    

Başımı iki yana salladım.

Tahmin ettiğim gibi kapakta dizili bir düzine kadar bira bulmuştum. Dört tanesini alıp sehpanın yanına, yere bağdaş kurmuş oturan Yağmur'un yanına gittim.

Başını bana bakacak şekilde sehpaya koymuştu. Ben biraları önüne koyup yanına oturduğumda gözlerini bana çevirdiğini hissettim. Beni izliyordu.

Açacağı unuttuğumu fark edip tekrar ayağa kalktığımda, "Nereye gidiyorsun?" diye mırıldandığını duydum. O an sesi kulağıma çok tatlı gelmişti. Bir an aklım başımdan gider gibi oldu.
"Iı açacak. Açacağı unutmuşum."

Salak gibi kekelemiştim.

Başını usulca tamam der gibi salladı. Ben de sanki onu çok bekletiyormuşum gibi hissedip aceleyle çekmeceye yürüdüm. Elimde açacakla tekrar yanına oturduğumda bakışlarını yine üzerime dikti.

Biralardan bir tanesini açıp ona uzattım. "Yavaş iç. Birden içersen kusabilirsin."

Başını koyduğu sehpadan kaldırıp biraya uzandı. Önce eline almadan yerinde döndürerek dışını inceledi. Sonra şişeyi tereddütsüz bir şekilde ağzına götürdü. Yüzünü buruşturmasını bekledim ama ifadesizdi. Saatlerdir olduğu gibi...

Onu izlediğimi fark edince, "Ne bakıyorsun?" diye tersledi. "İçsene sen de."

"Beğendin mi?" diye sordum.

'Bilmem' veya 'Fark etmez' arası bir şey der gibi ağzını hareket ettirdi. Gözlerim dudaklarına takılınca dikkatim dağılsın diye biramı hemen ağzıma götürmüştüm.

Dakikalar sonra konuştuğunda yüzünde yine o ifadesiz ifade vardı. "Kalbimin teklemesi geçmiyor. Sinir bozucu olmaya başladı."

İstemeden kaşlarımı çattım. "Alkolün kalbine iyi geleceğini zannetmiyorum."

"İçtiğim şey alkolden sayılıyor mu? %5 alkol oranı var. Hiç sarhoş falan edeceğe de benzemiyor. Daha ağır bir şeyler yok mu?"

Onu umursamadan devam ettim. " Hadi bırak içme. Sonra yine içeriz. Kalbin iyi değil." Elindeki biraya uzandım. Anında benden kaçırırken yüzünde sinirli bir ifade oluşmuştu.

"Çekil."

"Yağmur ısrar etme ver. İyi bir şey değil senin iç-

"Şu anda benden bunu da alırsan yapmak istediğim hiçbir şey kalmayacak. Sadece başım dönsün istiyorum. Bir şeyler hissetmeye ihtiyacım var."
Yutkunup, bir anda kızarmış olan yüzünü inceledim.

Beni nasıl böyle etkisiz bırakabiliyordu?

Sessiz bir onayla elimi tekrar kendi birama götürdüm. Gözlerim ona kaydığında dediklerimi hiç iplemeden büyük yudumlarla birayı kafasına dikti. Ağzımı açıyordum ki içimden bir ses çenemi kapamamı söylemişti.

Bir şey içesim kalmadığı için içinde hâlâ biraz bira olan şişeyi kenara ittim. O ise ilk şişeyi bitirmiş ikinciyi açmak için açacağı eline almıştı. Açmakta zorlanınca elimi bana vermesi için uzattım.

Her ne kadar etki etmediğini söylüyor olsa da hafiften çarptığını hareketlerinden anlıyordum. Büyük ihtimal başı dönmeye başlamıştı. Pes edip elindekileri bana uzattı. Kapağını açıp tekrar ona verdim. Ellerinin titremesi normaldi değil mi? İlk kez içiyordu. Ve kalbi...

Buna izin vermekle hata mı yapıyordum?

Elindekini ağzına götürmeden önce durup, "Savaş senden bir şey isteyebilir miyim?" diye sordu.

İKİ // (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin