הצלצול להפסקה נשמע. אני מיד אוספת את הציוד שלי ומכניסה לתיק. שעתיים מתמטיקה בפעם הראשונה בישראל עברו בהצלחה, החומר קל וזה דברים שהייתי לומדת שנה שעברה בספרד, אז היה לי יתרון מתקדם על כל התלמידים בכיתה ואפילו בשכבה, זה לפחות מה שהמורה אמרה לי באמצע השיעור שהיא הבינה שאני יודעת את כל הנושאים ושהצלחתי לענות על כל התשובות.
"עכשיו את יכולה להסביר לי מה זה היה הקטע עם תומר?" שאלתי את מאיה כשאנחנו מתקדמות לכיוון הלוקר שלה, וזה הזכיר לי שאני צריכה ללכת להירשם ולקנות לוקר גם, הציוד השנה מאוד כבד. אני מסתכלת עליה עושה את הסיסמא ללוקר, והפרצוף החמוץ מתחילת השיעור לא יורד לה מהפנים.
"סתם אני באמת לא יודעת איך להסביר את זה. שנה שלמה הייתי מאוהבת בו, יצאנו תקופה ארוכה ואחרי כמה זמן שהייתה מסיבה של כל השכבה בבית של מישהו, ראיתי אותו מתנשק עם הזונה הכי גדולה בכל תל אביב, שזה קטע נורא מצחיק כי היא הייתה החברה הכי טובה שלי." היא הסבירה לי, סוגרת את הלוקר שלה ומביטה בי, יכולתי לראות בעיניה כמה הנושא הזה היה רגיש, כי הדמעות עוד רגע פרצו. "בכל מקרה הוא הסביר לי שזה לא מה שקרה ושהיא קפצה עליו, אני לא כל כך יודעת אבל בכל מקרה הוא רודף אחריי מאז ואני שונאת אותו." מאיה מגחכת.
"יכולתי לראות שיש מתח בינכם." אמרתי בהתעניינות, "בכל מקרה הם נראים טיפוסים שלא כדאי להסתובב איתם." הוספתי. תומר ואביהו נראו בעיניי טיפוסים נורא קשוחים, לא אהבתי את הסביבה הזאת ואת הרושם הזה שהם עשו. אנשים כאלה גרמו לי להיתרע מאוד, במיוחד ש'החומר' שהם דיברו עליו באמצע השיעור היה סמים.
מאיה מהנהנת, "זה מה שרציתי להגיד לך, שלא תעזי להתקרב לחבורה הזאת שלהם ואני מתכוונת לכולם שם. עם כמה שהם נראים כובשים והדבר הכי סקסי בעולם, תתרחקי ואל תפלי למלכודות שלהם כי כל אחד שם הוא בן זונה אמיתי." היא אומרת ומזהירה אותי.
הנהנתי, עוקבת אחרי כל מילה שהיא אומרת לי. ידעתי במאה אחוז שהיא צודקת, אולי אני לא מכירה אותם אישית, אבל אין לי למה לנסות להתעסק באש. מאיה מכירה אותם מספיק זמן כדי להגיד לי מה כדאי ומה אסור, ואם היא אומרת שהחבורה הזאת שלהם- שעוד לא יצא לי להכיר את רובה, היא חבורה של דוחים, אני יודעת שהיא צודקת ומאמינה לכל מילה שלה.
נכנסנו אל תוך הקפיטריה, שהייתה ענקית במיוחד, ממש כמו אולם אירועים. שולחנות עגולים וגדולים התפרשו בכל רחבי הקפיטריה, וחבורות ממלאות אותה עד שאין מקומות פנויים. "אני חושבת שהגיע הרגע שתסבירי לי קצת על הקפיטריה." אמרתי קצת בשוק מכמות הילדים של התיכון. ילדים מכיתות י' עד יב' מילאו את כל המקום הענק, שלא ידעתי אם כדאי להכנס ולחפש מקומות.
YOU ARE READING
לפני שפגשתי אותך
Romanceכשמיה נחתה בארץ בפעם השניה בחיה, אחרי המון זמן שלא הייתה בישראל, היא מיד רצתה לקחת את הטיסה בחזרה. היא לא רצתה להישאר דקה אחת בארץ אחרי שתסיים את השנה ושימלאו לה שמונה עשרה. אך ברגע שמיה מגיעה לבית ספר החדש, מכירה את האנשים החדשים ומסתגלת לסביבה הח...